پرسپولیس نیوز :  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی ۳ داور مسابقات پرسپولیس هرکدام چند جلسه محروم می‌شوند یعنی داوری‌ها مشکل داشته است.

بابک حاتمی  در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و بچه‌ها هم همت کردند و ملوان را شکست دادیم. از این پیروزی خوشحالم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص مصدومیتش در این بازی خاطرنشان کرد: بار اول دست بازیکن ملوان به چشم من خورد که باعث شد از زمین برای لحظاتی بیرون بیاییم اما در مرتبه دوم وقتی چرخیدم همسترینگم درد گرفت و باعث شد از زمین بیرون بروم. هنوز شدت مصدومیتم مشخص نیست اما چون برای بازی با تراکتورسازی محروم بودم نمی‌توانستم جمعه برای پرسپولیس بازی کنم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره عملکرد محمد انصاری در پست دفاع چپ عنوان کرد: انصاری خوب بازی کرد امیدوارم بتواند به کارش ادامه بدهد.

حاتمی در مورد اینکه در این فصل کاملاً در پست دفاع چپ جا افتاده است، گفت: خدا رو شکر امسال و تا اینجای کار در پست دفاع چپ جا افتادم و می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم.

وی در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به عملکرد تیم داوری بازی با ملوان اظهار داشت: همیشه داوری‌ها برای ما اینطور بوده، همه دیدند که در بازی‌های لیگ چطور داوران برای پرسپولیس سوت زدند. وقتی 3 داور بازی‌های پرسپولیس هرکدام چند جلسه محروم می‌شوند یعنی داوری‌ها مشکل داشته است.

مدافع پرسپولیس در واکنش به شعار هواداران ملوان علیه سوشا مکانی در بازی روز گذشته دو تیم خاطرنشان کرد: سوشا اهل انزلی است و به خاطر همین روی او حساس بودند. ملوانی‌ها می‌خواستند تمرکز مکانی را به هم بزنند. هرکسی که توهین می‌کند شخصیت خودش را نشان می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)