پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای دیدار با فولاد خوزستان کار سختی داریم، اما می‌خواهیم دست‌ پُر به تهران برگردیم.

فرزاد حاتمی  ابتدا در خصوص بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بدون شک بازی بسیار سخت و حساسی مقابل تیم فولاد خوزستان که در جدول یکی از اصلی‌ترین رقیب‌های ما برای قهرمانی است، داریم.

وی افزود: متأسفانه در بازی گذشته مقابل نفت 2 امتیاز را خیلی راحت از دست دادیم و اصلا موقعیتی نداشتیم به غیر از یک یا دو صحنه که می‌شد از آنها استفاده کرد اما این اتفاق نیفتاد ولی باید خیلی زود بازی با نفت را فراموش کنیم و به دیدار حساس فولاد خوزستان که شاید تکلیف قهرمانی را روشن کند فکر کنیم.

حاتمی تاکید کرد: تیم فولاد فوتبال را رو به جلو بازی می‌کند و در خطوط هجومی‌اش بسیار خوب و خطرناک هستند از طرفی دیگر فولاد دارای مدیریتی بسیار خوب و کاربلد است و به نظرم رقابت با تیم سوم جدول برای ما حساسیت زیادی دارد.

حاتمی در پاسخ سوالی که آیا این بازی برای تو با بازی‌های دیگر فرق دارد یا خیر، گفت: همه بازی‌ها برای من یک اندازه مهم هستند بالاخره من 4 بازی برای فولاد انجام دادم و در هر بازی نیز در دقیقه 60 تعویض شدم. در دو بازی 3 امتیازی تأثیرگذار بودم، هم گل زدم و هم پاس گل دادم و به نظر خودم عالی بودم.

وی افزود: اما دوستان به من با بازی ندادند و کم‌لطفی کردند و مجبور شدم از آنجا بروم اما همیشه اهواز و هوادارانش را دوست دارم ولی تقدیر بر این بود که شاگرد علی دایی باشم که من هم حرفی ندارم.

حاتمی ادامه داد:‌ما با شناختی که از فولاد داریم امیدوارم که به 3 امتیاز بازی برسیم تا هم هفته گذشته را جبران کنیم و هم از رقیب‌هایی که بسیار جدی و خطرناک هستند عقب نمانیم به همین دلیل هرچه در توان داریم باید به نمایش بگذاریم و دست پر قبل از دربی به تهران برگردیم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به سوالی که آیا در بازی با نفت اصلا فرصتی برای تو به دست آمد گلزنی کنی، گفت: من اصلا در بازی با نفت فرصت نداشتم و در سه صحنه خودم برای خودم فرصت ساختم. این بد است که فوروارد برای خودش فرصت بسازد و برای وی فرصت‌سازی نشود اما آن بازی تمام شد و انشاءالله در بازی‌های آینده این اتفاق نمی‌افتد زیاد نباید به نظر من به گذشته فکر کرد.

حاتمی در مورد صدرنشینی استقلال نیز گفت: همان‌طور که ما صدرنشین بودیم، استقلال هم به صدر جدول رفت اما حالا با کمک خدا و تلاش بچه‌ها راه را ادامه می‌دهیم و مطمئن باشید در دربی صدر را از استقلال پس می‌گیریم و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان بازی با فولاد به سمت نیمکت این تیم خواهد رفت یا خیر، گفت: فقط برای دیدن سعداوی و دارستانی به سمت نیمکت فولاد خواهم رفت.

مهاجم پرسپولیس درباره علت عدم حضورش در جشن 50 سالگی پرسپولیس گفت: مگر کسی از بازیکنان آمده بود؟ به ما قول دادند تا فردا مشکلات مالی حل می شود و حالا هم که گفته اند تا 10 روز دیگر که من از این موضوع بی خبرم. بحران مالی شدیدی داریم اما به احترام بزرگان سکوت می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)