مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: امیر قلعه‌نویی همانقدر که به من لطف داشت، نیم فصل باعث شد که دور از لیگ برتر باشم.

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره پیروزی 3 بر یک ملوان انزلی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی 6 امتیازی را از تیم استخوان‌دار استقلال خوزستان بردیم. امتیاز دو تیم در جدول نزدیک به هم بود و نیاز داشتیم که این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: گل‌های دقایق ابتدایی ما باعث شد که بازی در نیمه نخست یک طرفه به سود حریف باشد اما نیمه دوم بازی متعادلی بود که در یک موقعیت ضد حمله به گل سوم رسیدیم. صاحب یک ضربه پنالتی هم شدیم که آقا فیروز(کریمی) به من گفت که پنالتی را بزنم که متاسفانه نتوانستم تبدیل به گل کنم. تاکنون 2 بار پشت ضربه پنالتی قرار گرفته‌ام که یک بار در بازی استقلال مقابل سپاهان از دست دادم و این دومین پنالتی بود که گل نمی‌کردم. ظاهرا دیگر نباید پنالتی بزنم و تصمیم گرفته‌ام تا آخر عمر پنالتی نزنم.

مهاجم ملوان با اشاره به پیروزی‌های اخیر این تیم عنوان کرد: خوشحالم که ملوان از قعر جدول کمی فاصله گرفت اما نباید دچار غرور شویم. باید روندی را که در پیش گرفته‌ایم ادامه دهیم، چرا که ممکن است غرور ما را به بحران ببرد.

حاتمی که پس از پیوستن از مس کرمان به ملوان در 4 بازی اخیر 3 گل به ثمر رسانده، در مورد بازگشتش به دوران اوج گفت: از ابتدای فصل پیشنهادات خیلی خوبی داشتم اما به خاطر امیر قلعه‌نویی به تیمی نرفتم. قلعه‌نویی در مجموعه انقلاب به من گفت جایی نروم تا به استقلال بیایم اما چند روز مانده به پایان نقل‌وانتقالات به یک‌باره منصرف شد. از ذوب‌آهن و خیلی از تیم‌ها پیشنهاد داشتم و پول خوبی هم می‌دادند ولی به خاطر قولی که به قلعه‌نویی داده بودم، به تیمی نرفتم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم‌ها سهمیه‌شان را پر کرده بودند، نتوانستم به تیمی بروم و راهی مس کرمان شدم. قلعه‌نویی باعث شد که نیم فصل دور از لیگ برتر باشم اما او مربی است و اختیار داشت که تصمیم بگیرد. قلعه‌نویی به گردن من حق دارد و سال‌ها زحمت کشید و حق معلمی بر گردن من دارد ولی نمی‌دانم چرا این کار را کرد.

مهاجم ملوان خاطرنشان کرد: در سالی که نیم فصل دوم از فولادخوزستان به پرسپولیس رفتم، قلعه‌نویی به من گفت که رضایت‌نامه‌ام را بگیرم تا به استقلال برگردم ولی بعدها گفت فتح‌الله‌زاده از دست من ناراحت است. پس از آن به همراه مهدی رحمتی به نزد فتح‌الله‌زاده رفتیم که او اعلام کرد از دست من ناراحت نیست. منتظر بودم که بار دیگر با من صحبت کنند تا به استقلال بروم ولی خبری نشد و من هم از روی لج‌بازی به پرسپولیس رفتم. مهدی رحمتی به من گفت که نیم فصل دوم به پیکان بیایم ولی چون می‌خواستم بازی کنم به مس رفتم.

حاتمی در خصوص اینکه مهدی رحمتی مدعی شده قلعه‌نویی در رختکن به بازیکنان ناسزا می‌گوید، به تسنیم گفت: من کاری به بازیکنان دیگر ندارم ولی قلعه‌نویی حق معلم و شاگردی بر گردنم دارد. قلعه‌نویی همانقدر که به من لطف داشت، نیم فصل باعث شد دور از لیگ برتر باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)