پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درخشان برای پرسپولیس زحمات بسیاری کشیده و لیاقتش این نیست که این حرف‌ها را بشنود.

بابک حاتمی در خصوص وضعیتش در بازی دیروز مقابل راه‌آهن گفت: باور کنید 15 روز تمرین نداشتم و دوباره انگشت پایم عفونت کرده و دیروز با آمپول قوی در زمین حاضر شدم و وقتی هم به زمین رفتم تمام بدنم عرق سرد می‌کرد و شرایط بازی نداشتم و حتی به مربیان تیم گفتم که مرا تعویض کنند که آنها گفتند در زمین بمان.

وی ادامه داد: تا به حال در زندگی‌ام اینطور بازی نکردم چراکه نه تمرین کرده بودم و نه شرایط بازی داشتم اما هر کس دیگری جای من بود ریسک نمی‌کرد و در زمین حاضر نمی‌شد ولی من به خاطر شرایط تیم در زمین بازی کردم و باید بگویم که عملکرد دیروزم عملکرد واقعی من نبود و از هوادارانی که به استادیوم آمده بودند و بازی من را نپسنیدند عذرخواهی می‌کنم.

مدافع پرسپولیس درباره شرایط این تیم مقابل راه‌آهن افزود: شرایط پرسپولیس متاسفانه طوری شده که راه‌آهن هم می‌خواست ما را ببرد و این اسفناک است اما چیزی که وجود دارد این است که بازیکنان انگیزه‌شان را در لیگ از دست داده‌اند و شما می‌بینید که نحوه بازی پرسپولیس در لیگ برتر با لیگ قهرمانان آسیا تفاوت دارد و این به دلیل بی‌انگیزگی بازیکنان است و ما فقط منتظر هستیم که لیگ تمام شود.

حاتمی درباره اعتراض‌هایی که هواداران پرسپولیس روز گذشته به حمید درخشان کردند افزود: باید بگویم که درخشان در این مدت چیزی کم نگذاشته و لیاقتش این نیست که این حرف‌ها را بشنود. او برای موفقیت تیم تلاش زیادی کرده اما وقتی نمی‌شود، نمی‌شود. معتقدم که هوادار حق اعتراض دارد اما نباید توهین کند.

وی گفت: دیروز بدشانسی آوردیم و اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که ما چقدر حمله کردیم و شاید اگر از همان ابتدای بازی یک توپ ما گل می‌شد حداقل سه گل به راه‌آهن می‌زدیم هرچند که این حرف‌ها توجیه است و هواداران این را قبول ندارند.

مدافع تیم پرسپولیس با خطاب قرار دادن پیشکسوتان این باشگاه در پایان خاطرنشان کرد: صحبت من با پیشکسوتان است که اگر دلتان برای این تیم می‌سوزد باید از تیم حمایت کنید به هر حال این بار اولی نیست که پرسپولیس چنین شرایطی دارد اما هیچ گاه اینقدر هجمه روی تیم نبود و پیشکسوتان بدانند که با انتقاد چیزی درست نمی‌شود و این تیم آرامش می‌خواهد و اگر کسی دلش برای تیم می‌سوزد باید از پرسپولیس حمایت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)