پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها بازیکنی که در نیم فصل مصدوم بود و به پرسپولیس آمد من بودم و مطمئنم منظور مرتضوی من هستم.

بابک حاتمی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: خوشبخانه ما تمرینات خوبی را دنبال می کنیم و بازیکنان انگیزه زیادی در تمرینات دارند اما به هر شکل امسال پرسپولیس روی نوار بدشانسی ها و اشتباهات فردی بود و این نتایج حاصل شده است. امیدوارم در سال آینده با وجود رهبری برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس همچون گذشته قدرتمند باشد و این تیم را مدعی قهرمانی ببینیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در آسیا بهتر از لیگ نتیجه گرفته اند، تاکید کرد: ما امسال در لیگ برتر از اشتباهات فردی گرفته تا توپ هایی که خودمان تبدیل به گل نکردیم، روزهای تلخی داشتیم. همه اینها دست به دست هم داد تا نتوانیم نتایج خوبی را در لیگ برتر به دست آوریم. در آسیا اما با وجود باختی که مقابل لخویا داشتیم، همچنان یکی از شانس های اصلی صعود به دور بعد حتی به عنوان صدرنشین این گروه هستیم.

مدافع پرسپولیس درباره شکایتش از مرتضوی، پزشک سابق این باشگاه گفت: من از این آقا شکایت کردم و توسط مدیربرنامه هایم پیگیر وضعیتم هستم. این آقا صحبت هایی را انجام داده که باید آن را اثبات کند.

حاتمی درباره اینکه مرتضوی نامی از کسی نیاورده و چرا به خودش گرفته است، اظهار کرد: تنها بازیکنی که در نیم فصل مصدوم بود و به پرسپولیس آمد من بودم و مطمئنم منظورش من هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)