پرسپولیس نیوز : مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مشکل مالی‌اش با تیم سایپا برطرف شد، گفت: متاسفانه پرسپولیس در ماجرای انتقام به این تیم، چوب باشگاه‌های دیگر را خورد و به زحمت افتاد.

 بابک حاتمی مدافع تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس، در مورد شرایط حضورش در این تیم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با پیگیری‌های آقای طاهری مشکل انتقالم به پرسپولیس سه‌شنبه شب حل و همین چند لحظه قبل هم چک باشگاه نقد شد تا دیگر هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

وی افزود: برخلاف آنچه مطرح شده است، برای دریافت رضایتنامه‌ام، چک شخصی نکشیدم و این مساله توسط باشگاه پرسپولیس انجام شد. آقای طاهری برای این انتقال خیلی زحمت کشیدند و برای دریافت رضایتنامه تا ساعت 22 شب گذشته در تلاش بودند و در نهایت آقای سبحانی، مدیر عامل باشگاه سایپا راضی شدند.

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس در این ماجرا چوب باشگاه‌های دیگر را خورد و به زحمت افتاد. ماجرا از این قرار بود که سال قبل یکی از باشگاه‌های مطرح، دو نفر از بازیکنان ما را جذب کرد و در ازای مبلغ رضایتنامه، چک دادند اما چک‌ها نقد نشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با اینکه همه مسئولان مربوطه قول داده بودند، باز هم چک‌ها نقد نشد و به همین دلیل باشگاه سایپا برای این فصل، پرداخت نقد را شرط صدور رضایتنامه قرار داد و نزدیک بود باشگاه پرسپولیس به این دلیل متضرر شود، اما با تلاش آقای طاهری همه چیز حل و فصل شد.

حاتمی اضافه کرد: ایشان چک یکی از دوستان خود را درگیر این مساله کردند که امروز با چک باشگاه جایگزین شد. البته این چک نقد شد و حالا با خیال راحت بازیکن پرسپولیس هستم.

وی درباره حضور در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آرزوی هر بازیکنی در فوتبال ایران است که بتواند در یکی از تیم‌های پرطرفدار مثل پرسپولیس بازی کند. من هم شخصا علاقمند به پرسپولیس بودم و حالا یه یکی از خواسته‌های مهم خودم رسیدم.

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: با توجه به پیشنهادهایی که وجود داشت، پرسپولیس انتخاب من بود، البته کار هم سخت بود چون سه طرف با موضوع درگیر بودیم ولی خوشبختانه همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد. حالا باید سعی کنم برای پرسپولیس بازیکن موثری باشم و با تلاش فراوان سعی خواهم کرد کادر فنی پرسپولیس را به خاطر این انتخاب سربلند کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)