مهاجم ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: هیچکس به ما زنگ نمی زند و تماس هم که می گیریم جوابمان را نمی دهند.

فرزاد حاتمی در گفت و گو با خبرنگار اوج، درباره شرایط تیم ملی در آستانه دیدار با لبنان اظهار داشت: الحمدلله همه بازیکنان آماده اند. بازی با قطر را خیلی خوب بردیم و امیدوارم فردا هم مقابل لبنان بتوانیم یک نتیجه خوب کسب کنیم و با برد این تیم شانس صعودمان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: می خواهیم در بازی فردا با قدرت لبنان را شکست دهیم. در این بازی برد با تعداد گل های زیاد بسیار مهم است و امیدوارم به این مهم دست یابیم و بعد از آن هم مقابل کره جنوبی خوب کار کنیم و در این کشور جواز حضور در برزیل را کسب کنیم.

مهاجم تیم ملی درباره نیمکت نشینی اش مقابل قطر تاکید کرد: نیمکت نشینی برای ما بازیکنان در دیدارهای باشگاهی اهمیت دارد اما در تیم ملی همه ما سرباز هستیم و حتی یک دقیقه بازی کردن هم برایمان افتخار است. اگر یک دقیقه هم بازی کنیم با تمام وجود هرچه در توان داریم، می گذاریم.

او درباره وضعیتش در استقلال تاکید کرد: من یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارم اما موقع عقد قرارداد برگه ای با فتح الله زاده و امیری امضا کردم که اگر به توافق نرسیم، بازیکن آزاد محسوب می شوم و می توانم به تیم دیگری بروم اما حالا که می خواهم بدانم وضعیتم چگونه است هیچ کس با من تماسی نگرفته و برگه ام را هم نمی دهند.

حاتمی همچنین گفت: از این شرایط کمی اذیت می شوم. نمی دانم تکلیفم برای سال آینده چیست. هیچکس به ما زنگ نمی زند و تماس هم که می گیریم جوابمان را نمی دهند. ما وظیفه مان را در استقلال درست انجام داده ایم و تیم را قهرمان کردیم اما مزدمان را اینگونه می دهند. پولمان را هم که ندادند. این رفتارها بسیار ناپسند است.

وی درباره استعفای فتح الله زاده خاطرنشان کرد: از استعفای او باخبر شدم اما علی امیری که در باشگاه حضور دارد و می تواند مشکل ما را حل کند. ای کاش ما هم مثل بازیکنان دیگر قرارداد نداشتیم تا حداقل تکلیفمان را برای سال آینده می دانستیم.

حاتمی در پایان افزود: من نمی دانم باشگاه با بازیکنی تماس گرفته یا نه. اصلا به کسی هم کار ندارم، دنبال این هم نیستم که به من زنگ بزنند و بگویند بیا برای سال آینده توافق کنیم؛ فقط برگه ام را بدهند. الان هم که در اردوی تیم ملی هستیم و نمی توانیم از هتل خارج شویم هرچه تماس می گیریم پاسخگو نیستند. این رفتارها واقعا ناپسند است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)