پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم شگفتی‌هاست و می‌توانیم مقابل الدحیل نتیجه خوبی بگیریم و از این مرحله رد شویم.

محمدرضا حاجی بیگی در خصوص رویارویی تیم پرسپولیس و الدحیل قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بدون شک قرعه ما قرعه سختی است، اما مشکلی با این قرعه نداریم و مطمئناً مصمم‌تر از همیشه آماده این بازی خواهیم شد. ما باید با یک تیم نسبتاً قوی بازی کنیم اما اتفاق خوب این است که در بازی برگشت میزبان خواهیم بود و می‌توانیم با استفاده از امتیاز میزبانی و با حضور هوادارانمان از این بازی سربلند خارج شویم. البته متأسفانه زمان بازی در ایام سوگواری است و هواداران پرسپولیس می‌خواهند در مراسم عزاداری محرم شرکت کنند و به دنبال راهکارهایی برای این مسئله هستیم که اگر توانستیم زمان بازی را تغییر دهیم و اگر نتوانستیم زمان بازی را تغییر دهیم، تمهیداتی بیندیشیم تا هوادارانمان بتوانند در ورزشگاه عزاداری کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مکاتباتی هم انجام شده یا نه، افزود: در جلسه هیأت مدیره در این باره صحبت کردیم و باید این مسئله را تجزیه و تحلیل کنیم. اگر راهکاری پیدا نکنیم برای تغییر زمان بازی مکاتباتی را انجام خواهیم داد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوارید که بتوانید امسال به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسید، اظهار داشت: پرسپولیس تیم شگفتی‌هاست و خوشبختانه وقت خوبی هم داریم تا بتوانیم تیم را تقویت کرده و آماده کنیم. باید شرایط به‌گونه‌ای باشد که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. موضوع دیگر این است که خوشبختانه ما در بازی رفت میهمان هستیم و در بازی برگشت می‌توانیم در زمین خودمان بازی کنیم، هرچند تیمی که می‌خواهد قهرمان شود همه رقبایش را شکست دهد و فرقی نمی‌کند با چه تیمی روبه‌رو شویم.

حاجی‌بیگی در خصوص جلسه امروز هیأت مدیره پرسپولیس هم اضافه کرد: در جلسه امروز بحث مالی در اولویت مباحث بود و همچنین تبادل نظرهایی در این خصوص انجام شد، از طرف دیگر در خصوص فعال‌سازی اتوماسیون اداری باشگاه صحبت‌هایی صورت گرفت تا مکاتبات به صورت اتوماسیون اداری انجام شود. همچنین پرونده‌های حقوقی باقیمانده را مطرح کردیم و قرار است در جلسه‌ای با کارشناسان این مسائل را به صورت اجمالی مورد بحث و بررسی قرار دهیم. قصد داریم به‌گونه‌ای عمل کنیم که دیگر پرونده باز برای پرسپولیس وجود نداشته باشد. باید به صورت روزانه کارها را پیش ببریم تا پرونده‌ها ما را گرفتار شکایات نکند، همچنین باید در بحث قراردادها هم دقت لازم انجام شود. همچنین قصد داریم طی یک فراخوان که از طریق سایت باشگاه ارائه می‌شود، از قضات و وکلای علاقه‌مند به صورت داوطلبانه دعوت به همکاری کنیم تا کارگروه‌های حقوقی تشکیل داده و پرونده‌های حقوقی را در آن بررسی کنیم. در این کارگروه از وکلا و قضاتی که در رده کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل کرده و فعالیت می‌کنند کمک خواهیم گرفت.

وی در خصوص اینکه پنجره نقل وانتقالات پرسپولیس و اینکه باز می‌شود یا نه چه زمانی مشخص می‌شود تصریح کرد: ان‌شاءالله تا یکی دو روز آینده مشخص می‌شود و تکلیف کار معلوم خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)