پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت:‌من با باشگاه نفت قرارداد دارم و هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیسی‌ها انجام نداده‌ام.

امین حاج‌محمدی در خصوص مذاکره‌اش با باشگاه پرسپولیس و ناراحتی مسئولان باشگاه نفت از وی به دلیل مذاکره با پرسپولیسی‌ها گفت: من هیچ صحبتی با پرسپولیسی‌ها نکردم و نمی‌‌دانم این صحبت‌ها و حاشیه ها از کجا درست شده و الان هم دوست ندارم درباره این مسائل حرف بزنم.

وی در خصوص حضور روز گذشته‌اش در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من دیروز برای کارهای پدرم به باشگاه پرسپولیس رفتم چرا که او پیشکسوت فوتبال است و در این باشگاه کار داشته و من به باشگاه پرسپولیس رفتم تا کار او را انجام دهم و هیچ صحبتی با پرسپولیسی‌ها انجام ندادم.

حاج‌محمدی در پاسخ به این سوال پس صحبت‌هایی که دیروز با خبرنگاران بعد از بیرون آمدن از باشگاه پرسپولیس انجام داد چه بوده، افزود: من هیچ صحبتی با خبرنگاران نکردم و نمی‌دانم آن حرف‌ها از کجا درآمد! لیست علی دایی در روزنامه‌ها منتشر شده و من اصلا در لیست او نبودم، بنابراین دلیلی هم ندارد که با پرسپولیسی‌ها مذاکره کنم.

وی افزود: من با باشگاه نفت قرارداد دارم و اتفاقی هم نیفتاده و فکر می‌کنم هم این مسائل سوءتفاهم است. من فردا با مسئولان باشگاه نفت صحبت می‌کنم و همه چیز را برایشان توضیح می‌دهم.‌ من بازیکن نفت هستم و با این تیم قرارداد دارم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)