خبرگزاری پرسپولیس : کارشناس فوتبال کشور با اشاره به صحبت های مانوئل ژوزه گفت: سرمربی پرسپولیس چیزی که در کشور ما خوب یاد گرفته است بهانه گیری است.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس امیر حاج رضایی پس از شکست پرسپولیس برابر سپاهان افزود: متاسفانه پرسپولیس در شرایط خوبی قرار ندارد و احساسات هواداران میلیونی این تیم که با آن زندگی می کنند جریحه دار شده است. هواداران این تیم که در کوچه و خیابان من را می بینند در خصوص دلایل نتیجه نگرفتن این تیم از من سوال می کنند.

وی افزود: به نظر من پرسپولیس مشکل ساختار دارد. پول زیادی بدون مدیریت صحیح وارد این تیم شده و اکنون نتایج نامناسبی را به دنبال داشته است. شاید بتوان این تیم را با استیل آذین در گذشته مقایسه کرد. به احترام هواداران میلیونی پرسپولیس و به خاطر حفظ فوتبال ملی امیدوارم این تیم سقوط نکند.

حاج رضایی ادامه داد: من به خاطر برخی ملاحظه ها نمی توانم خیلی مسائل را بیان کنم اما امیدوارم آقای کاشانی پیشکسوت ارزنده پرسپولیس که فوتبالی هستند و به عنوان مشاور باشگاه پرسپولیس انتخاب شده اند بتوانند به این تیم کمک کنند.

وی با اشاره به صحبت های سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: من از حرف های آقای ژوزه تعجب می کنم. ایشان 10 روز قبل از شروع لیگ به ایران آمده و مدام می گوید که تیم را نبسته است. از وی که یک مربی 66 ساله و پرتجربه است باید پرسید نمی دانسته پا در چه شرایطی گذاشته است؟ اکنون سه ماه از شروع لیگ گذشته و اینکه ما از ایشان 10 درصد پیشرفت پرسپولیس را بخواهیم انتظار زیادی است؟ رسیدن به تیم های اول تا سوم پیشکش ، اینکه بخواهیم پرسپولیس به رده دهم برسد زیاده خواهی است؟

این کارشناس با اشاره به انگیزه مربیان افزود: چندی پیش پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا گفت  از بارسا کناره گیری کردم به خاطر اینکه پس از باخت های این تیم احساس بدی پیدا نمی کردم. اما شنیدم آقای ژوزه گفته است ما فصل بعد قهرمان خواهیم شد. خوب چیزی که زیاد است فصل های زیاد که در آینده پی در پی خواهند آمد و برای این صحبت ها تنها می توان وعده های بی سرانجام نام گذاشت.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)