مرجع خبری پرسپولیس : حاج رضایی می گوید پرسپولیس بیمار است و نیاز به تغییرات اساسی از پایه دارد.

 

امیر حاج رضایی که شب گذشته مهمان برنامه نود بود، آمده بود تا در مورد پرسپولیس و شرایط سختی که این تیم این روزها گرفتارش شده حرف بزند. او با بیان اینکه پرسپولیس بیمار است گفت:

«به چند دلیل این حرف را می زنم که یکی از آنها عدم ثبات مدیریتی است.پرسپولیس دو سال بدون مدیر عامل و با سرپرست اداره شد. پس از آن با ترکیبی از هیئت مدیره شکل گرفت که مورد رضایت خیلی ها نبود. باید بگویم که من با این حرف آقای علی کریمی موافقم که گفته بود هواداران تیم را حمایت نمی کنند. از همان هفته نخست و زمانی که ملوانی ها گل اول را زدند هواداران پرسپولیس شروع به اعتراض کردند و نام سرمربی سابق را فریاد زدند. پرسپولیس از لحاظ روحی افت کرد که این افت می تواند دو دلیل داشته باشد. هرگاه تیم بزرگی تا این اندازه افت می کند به دلیل فشار تماشاگران و رسانه ها است.»

کارشناس فوتبال کشور این را گفت و ادامه داد: «باید بگویم که تداخل وظایف نکته کلیدی و البته منفی ای است که روی پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته است.صدور احکام و ورود واژه های جدید در فوتبال ما مانند راهبری و راهوری تنها سایه ای است که مثل شمشیر بالای سر استیلی قرار گرفته است. البته عملکرد خود استیلی هم مورد نقد است. او یازده هفته نتیجه نگرفته و شکست فنی هم داشته است اما شکستش زمانی محرز می شود که فقط یک مجری باشد. شکست بر سر راه همه مربیان است ولی پایان دنیا نیست. اگر استیلی اگر می خواهد استقلال و حرمت خود را حفظ کند باید تصمیم درستی بگیرد. هنوز خدشه ای به او وارد نشده است چون او مربی جوانی است و می تواند آینده ای روشن داشته باشد. فکر می کنم استیلی هنوز شکست کاملی نخورده است.»

حاج رضایی حرف هایش را اینطور ادامه داد: «استیلی یک مربی خاموش است که برای تیمی مثل پرسپولیس چندان مناسب نیست.در دهه هایی که پرسپولیس نتیجه می گرفت این تیم توسط مربیانی اداره می شد که روحیه ای تهاجمی داشتند. من نمی گویم کدام یک بهتر است اما وقتی آقای استیلی در مقابل فشارها حالت تدافعی به خودش می گیرد مهاجمین خود را جریحه دار می کند و آنها حملات خود را گسترده تر می کنند. به نظر من نقد منصفانه استیلی نمره خوبی ندارد اما مسئله این است که تغییر استیلی دردی از پرسپولیس دوا نمی کند. من به این گزینه رای منفی می دهم چون پرسپولیس به تغییرات اساسی نیاز دارد و از زیر بنا خراب است. امروز پرسپولیس بنایی کلنگی است که نیاز به محکم سازی دارد نه تزئینات.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)