پرسپولیس نیوز : یک کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط خوب تیم های پرسپولیس و استقلال در جدول رده بندی و پیروزی های اخیر هر دو تیم گفت: در صورتی که سرخآبی ها محافظه کاری را کنار بگذارند، می توان انتظار یک شهرآورد استثنایی را کشید.

محمد حاج رضایی درباره دیدار روز 24 بهمن ماه تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر و همچنین هشتاد و چهارمین شهرآورد پایتخت گفت: اگر دو تیم در شرایط کنونی باقی بمانند، می توان یک بازی سرحال، با طراوت و با انرژی را از هر دو تیم انتظار کشید و مطمئنا تماشاگران فوتبال نیز از تماشای آن لذت خواهند برد.
وی در عین حال خاطرنشان کرد: مهم ترین عامل برای ارائه یک بازی جذاب و دیدنی از طرف هر دو تیم کنار گذاشتن محافظه کاری است و امیدوارم که این تفکر درون زمین نباشد.
در حال حاضر پرسپولیس از 20 دیدار خود با 47 امتیاز در صدر جدول رده بندی و تیم استقلال با همین تعداد بازی و 34 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.
این کارشناس فوتبال درباره اینکه پرسپولیس شش دیدار اخیر خود را در لیگ با پیروزی پشت سر گذاشته ، استقلال نیز در 3 دیدار پشت سرهم در لیگ و دیدار برابر السد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا موفق بوده، اظهار داشت: تجربه نشان داده که هیچ مسابقه فوتبالی مانند مسابقه دیگری نیست.
وی تصریح کرد که برخلاف اظهارات مرسوم، این دیدار 3 امتیازی نیست و پیروزی در آن برای سرخآبی ها حیثیتی است.
حاج رضایی گفت: پرسپولیس فوتبالی تهاجمی را ارائه می کند که در فصل جاری براساس آن هم زیبا بازی می کند و هم نتیجه می گیرد؛ تماشاگر فوتبال نیز شیفته چنین بازی است.
وی شرایط دیدار روز سه‌شنبه استقلال برابر السد قطر را متفاوت از دیدارهای دیگر دانست و افزود: محافظه کاری در دیدار استقلال برابر السد طبیعی بود؛ زیرا بازی در مرحله پلی آف برگزار می شد و در پایان باید یکی از تیم ها از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی می کرد.
این کارشناس فوتبال ادامه داد: در صورتی که استقلال پیروز دیدار شهرآورد باشد به دو هدف دسته یافته است؛ اول اینکه یک برد حیثیتی بدست آورده و دوم اینکه با توجه به 9 دیدار باقی مانده تا پایان فصل نیم نگاهی نیز به بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی و حتی قهرمانی خواهد داشت.
حاج رضایی ادامه داد: پرسپولیس با پیروزی در این دیدار مسیر خود را برای برتری در دیدار بعدی با سپاهان هموارتر می کند و اختلاف امتیاز با سایر تیم ها را افزایش خواهد داد.
وی در عین حال این مسائل را پیش فرض ها و حاشیه های ذهنی کارشناسان و علاقه مندان فوتبال توصیف کرد و افزود: شرایط مسابقه و درون زمین با پیش فرض های ما متفاوت است؛ شما دیدید که در دیدار پرسپولیس برابر تراکتورسازی سرخپوشان در دقیقه 1.5 به گل رسیدند و تمام اندیشه های تیم مقابل از این موضوع دچار نقصان شد و گل های بعدی را خوردند.
این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: در شهرآورد هشتاد و چهارم نیز ممکن است یک گل زودهنگام، اخراج یک بازیکن یا پنالتی مورد اعتراض، عواملی باشد که تفکرات مربیان را دچار نقصان کند و شرایط بازی را تغییر دهد.
وی در عین حال از هرگونه اظهارنظر درباره نتیجه شهرآورد خودداری کرد و گفت: هیچ دیدگاهی نسبت به نتیجه شهرآورد ندارم؛ این موضوع نه به جدول و نه به شرایط خوب دو تیم مربوط نمی شود.
حاج رضایی در عین حال طراوت، نشاط و شرایط خوب تیم های پرسپولیس و استقلال را به سود فوتبال ملی و گرم تر شدن تنور رقابت های لیگ دانست.
دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال قرار است ساعت 15 روز یکشنبه 24 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)