جمعه 23 اسفند:(11:57)

مرجع خبري پرسپوليس:کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه سرخپوشان نباید گول نتیجه بازی با الشارجه را بخورند گفت: به واقع پرسپولیس مقابل الشارجه محک نخورد

امیر حاج رضایی روز جمعه خاطرنشان کرد: البته به هیچ وجه کار بزرگ پرسپولیس را کمرنگ نمی کنم اما باید پذیرفت که الشارجه در حد و اندازه های پرسپولیس نبود ضمن آنکه رقبای سرخپوشان در این گروه تیم های دیگری هستند.
وی با اشاره به این بازی گفت: پرسپولیس در نیمه دوم نسبت به نیمه اول دیدار با شارجه افت زیادی داشت و تدبیر وینگادا به یاری این تیم آمد.

وی ادامه داد: میانگین سنی بازیکنان پرسپولیس بالاست و آنان نمی توانند به طور کامل در زمین حضور داشته باشند و وینگادا به همین دلیل باقری را در نیمه دوم وارد زمین کرد و کریمی را از زمین بیرون آورد.
وی افزود: وینگادا با تعویض هایی که انجام داد ثابت کرد که دارای تجارب بین المللی است و فنون خود را در پرسپولیس پیاده می کند و هرچه زمان بیشتر بگذارد و بهتر می تواند تیم را هدایت کند.
کارشناس فوتبال کشور در رابطه بازی پرسپولیس در مقابل الشارجه گفت: شارجه تیم قدرتمندی برای پرسپولیس محسوب نمی شد و این تیم مقابل حریف اماراتی خود محک نخورد.
حاج رضایی با تاکید بر این مطلب عنوان کرد: الشارجه موقعیت خاصی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نکرد و همچنین نماینده امارات روی خط دفاع پرسپولیس که با وجود رضایی از میانگین سنی بالایی برخوردار است فشار زیادی نیاوردند.
وی در پایان درخصوص حضور کریمی اظهار داشت: کریمی مهره تاثیرگذار پرسپولیس است اما بازیکان این تیم نباید به فرد متکی باشند چرا که ممکن است آن بازیکن مصدوم یا محروم شود و یک تیم هرگز نباید روی یک بازیکن بگردد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)