مدافع تیم سپاهان گفت: یک نفر آن بالا است که از همه چیز خبر دارد.

به گزارش اوج ، احسان حاج صفی پس از بازی با داماش انتقادات زیادی متوجه اش شد و از صحبت هایش مشخص است روحیه خوبی ندارد. حالا که همه او را برای فصل آینده بازیکن استقلال می دانند، در گفت و گو با خبرنگار اوج اینگونه از خودش دفاع می کند. صحبت های وی را در ادامه بخوانید:
*از بازی با داماش گیلان شروع کنیم. فکر می کردید اینگونه شکست بخورید؟
– متاسفانه در این بازی تیم ما اصلا خوب بازی نکرد البته موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.این به آن معنا نیست که داماش خوب کار کرد زیرا فرصت هایی که آنها بدست آوردند روی اشتباهات فردی بازیکنان ما بود. اشتباه اول را هم من انجام دادم. با این حال برای برد تلاش کردیم اما نتیجه نگرفتیم و وقتی گل زدیم که دیگر کار از کار گذشته بود.
* از اشتباهی صحبت کن که باعث شده در این روزها روحیه ات خراب شود.
– نمی دانم چه شد؛ من پریدم تا با سر توپ را بزنم اما احساس کردم یک نفر از پشت مرا هل داد. هنوز هم نمی دانم چه شد که توپ به دستم برخورد کرد. باور کن چیزی از آن صحنه یادم نیست.
* اما آن اشتباه حرف و حدیث های زیادی برایت ایجاد کرد!
– من آنهایی که این حرف ها را پشت سرم زدند به خدا واگذار می کنم. یک نفر آن بالا است که از همه چیز خبر دارد.
* نمی خواهی از خودت دفاع کنی؟
– چه دفاعی دارم از خودم بکنم؟ در فوتبال این اتفاقات طبیعی است. نمی دانم چرا می خواهند هرطور شده مرا سال بعد استقلالی کنند. باور کنید عمدی در کارم نبود. الان که فکر می کنم چرا وقتی روی هوا پریدم دستم باز شد به هیچ نتیجه ای نمی رسم. من به خاطر منافع هیچ باشگاهی این کار را نکردم و شایسته این رفتارها نیستم. قرارداد من با سپاهان تا پایان نیم فصل اول سال آتی است و همین الان حاضرم قراردادم با سپاهان را تمدید هم بکنم.
* شاید علاقه امیر قلعه نوعی به سبک بازی تو باعث شده این شایعات به وجود آید.
– نمی دانم چه بگویم. امیر قلعه نوعی بر حسب اتفاق فقط 3 سال مربی من بوده است. به خدا قسم نه امیر خان با من تماس می گیرد و نه من با او. هیچ ارتباطی با قلعه نوعی و با نزدیکان او ندارم. نمی دانم چرا باید اینگونه پشت سرم حرف بزنند.
* اتفاقات نیم فصل چطور؟
– من نیم فصل هم قرار نبود به استقلال بیایم. باشگاه استقلال مرا می خواست اما من با سپاهان قرارداد داشتم و باید به این تیم می آمدم.
* یعنی آخر فصل هم به هیچ عنوان به استقلال نمی آیی؟
– اگر قرار باشد در ایران به فوتبالم ادامه دهم در هیچ تیمی به غیر از سپاهان بازی نمی کنم. باور کنید در ایران فقط پیراهن سپاهان را می پوشم. این را در عمل هم ثابت می کنم تا روسیاهی بماند برای آنهایی که این همه حرف پشت سرم زدند. نمی دانم چه گیر آنها آمده که اینطور برایم حاشیه درست کنند.
*  قبول داری باور این موضوع کمی سخت است؟
– چرا سخت باشد؟ هرچه دارم از سپاهان دارم. فوتبالم را مدیون سپاهان هستم. من یک سوال دارم، مگر سپاهان تیم کوچکی است. برای من بازی کردن در تیمی که دوستش دارم افتخار است و قصد ترک تیمم را  ندارم. همین حالا به باشگاه سپاهان می گویم اگر مرا می خواهند قرارداد سفید برای فصول آینده امضا می کنم.
* با باخت مقابل داماش شانس زیادی برای قهرمانی ندارید.
– درست است اما هنوز هم امیدواریم. فولاد می تواند استقلال را شکست دهد و از طرفی داماش هم مقابل استقلال کم فروشی نمی کند. ما هنوز امیدواریم و اگر قهرمان شویم جواب تمام افرادی که با آبرویم بازی کردند را می دهم. اگر این اتفاق بیفتد خیلی حرف ها برای گفتن دارم.
* انگار بعد از آن اتفاق محرم نوید کیا هم به تو اعتراض کرده است.
– اصلا چنین چیزی صحت ندارد. محرم مصاحبه ای هم انجام داد و اتفاقا در آن مصاحبه از من حمایت کرد. باور کنید از این اتفاقات برای بازیکنان بزرگ دنیا هم رخ می دهد اما شانس ما بود که اینگونه شود.
* قبول داری در هفته های اخیر احسان حاج صفی همیشگی نبوده ای؟
– قبول دارم اما قرار نیست یک بازیکن همیشه در اوج باشد. بهترین بازیکنان دنیا هم در مقطعی دچار افت می شوند. با آنها هم اینگونه رفتار می کنند؟
* بازی با النصر را چطور ارزیابی می کنی؟
– بازی دشواری با النصر داریم. ما هنوز هم برای رسیدن به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا امیدواریم. باید این دو بازی را ببریم و انشاءالله با همت بازیکنان این اتفاق می افتد.
* به نظر می رسد از نظر روحی در شرایط خوبی قرار ندارید؟
– اینطور نیست. سپاهان همیشه سپاهان است و ما برای کسب موفقیت تلاش خود را انجام خواهیم داد.
* حرف پایانی؟
– انشاءالله بتوانیم با نتایجی که در آینده رقم می زنیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)