مصاحبه با قرمزترین جانباز ایران

مرجع خبری پرسپولیس : یکی از پرو پا قرص ترین طرفداران پرسپولیس است. او معمولا در بازی های این تیم در کنار زمین و از روی ویلچر عملکرد پرسپولیسی ها را زیر نظر می گیرد.

 

در اتاقی که سراسر عشق و ایثار و شور و شعور بود و در میان عکس های یادبودی از سرداران بزرگ دفاع مقدس ،شهید همت، شهید آب شناسان، حاج احمد متوسلیان و … یادگار و بازمانده جبهه ها با قلبی سرخ بر روی تخت خود دراز کشیده بود و چشمان منتظرش بر در ورودی اتاق بود تا این بار میزبان اعضای باشگاه محبوب خود باشد.

 

قرار بود پرسپولیسی ها در عیادت از جانبازان جنگ تحمیلی سری هم به آقای سلامت بزنند که البته این اتفاق افتاد و پرسپولیسی ها یکی از پرو پا قرص ترین هواداران خود را زیارت کردند.هواداری که همه جوره هوای پرسپولیسی ها را دارد و حتی اگر نتواند به ورزشگاه برود بازی های این تیم را از رادیو، تلویزیون و اینترنت دنبال می کند.

 

 


حاج موسی سلامت جانباز 70% جنگ تحمیلی و هوادار دو آتیشه پرسپولیس است که سالهاست با ویلچر از کنار پیست دو و میدانی بازیهای تیم محبوبش را نگاه می کند.

 

او ادعا می کند که از بچگی پرسپولیسی بوده و در برهه ای از زمان، هم بازی علی پروین در خیابان عارف بوده است. به گفته سلامت در تیمی که او و علی پروین هم بازی بوده اند وی نقش دروازه بان این تیم را برعهده داشته است. «همیشه برای پیروزی پرسپولیس و سلامتی آقا اما زمان (عج) دعا می کنم و توصیه ای برای هواداران پرسپولیس دارم و آن هم اینکه ما در جبهه صبر و استقامت داشتیم و در پرسپولیس هم باید صبر و استقامت داشته باشیم اگر بردیم مغرور نشویم و اگر شکست خوردیم دلسرد نشویم.»

سلامت این را می گوید و ادامه می دهد:«انشاالله امسال پرسپولیس دو جام را کسب خواهد کرد تا دل هواداران پرشورش را شاد کند.»

 

حاج موسی که همیشه شهید همت را الگوی خودش می داند و افتخارش این است که هم رزم شهید همت بوده است با انتقاد از عملکرد بعضی از مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در برخورد با جوانان می گوید: «همه ما باید شهید همت را الگو قرار دهیم چرا که او در برخورد با جوانان قدرت جاذبه داشت و نه قدرت دافعه و اگر اشتباهی از کسی سر می زد با او برخورد قهری نمی کرد. حال اینکه من هر روز می بینم بجای ارشاد فوتبالیست های جوان کشورمان و برخورد مناسب با هواداران شاهد برخوردهای نا مناسبی از سوی مسئولین سازمان لیگ هستیم و از پلیس هم می خواهم که در ورزشگاه با هواداران خوب برخورد کند.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)