پرسپولیس نیوز : هيچ يادمان نرفته فصل قبل مساله انتشار و اعلام ليست مازاد 10 نفره تيم چه قشقرقي در پرسپوليس ايجاد كرد.

يحيي گل محمدي در مصاحبه قبل از بازي با سپاهان درخصوص اعلام ليست مازاد تيمش با اشاره به اينكه نمي‌خواهد تمركز تيم و بازيكنانش را به هم بريزد اعلام كرد حداقل دو هفته مانده به پايان فصل ليست بازيكنان مازاد و فهرست بازيكنان درخواستي خود براي فصل جديد را اعلام خواهد كرد.

ظاهرا گل‌محمدي در اين خصوص كاملا هوشيار و آگاه است و نمي‌خواهد به دست خود تيمش را به هم بريزد اما در تيمي با حجم خبري، حاشيه و شايعه مثل پرسپوليس اعلام اين ليست‌هاي پرمشتري حتي دو هفته قبل از پايان فصل هم دردسرها و مشكلات زيادي را به وجود خواهد آورد.

هيچ يادمان نرفته فصل قبل مساله انتشار و اعلام ليست مازاد 10 نفره تيم كه بالاخره نفهميديم به دست مسوولان باشگاه تدوين شده بود يا مصطفي دنيزلي، چه قشقرقي در پرسپوليس ايجاد كرد. اين اتفاق در حالي رخ داد كه پرسپوليس در ليگ برتر وضعيت جالبي نداشت و در روزهايي كه انتظار مي‌رفت با نتايج خوب جان بگيرد با اين حاشيه بزرگ در سراشيبي سقوط قرار ‌گرفت. در واقع بسياري از بازيكنان كه تصور مي‌كردند احيانا نامشان در اين ليست قرار دارد بعد از انتشار اين ليست يا حتي قبل‌تر از آن توان كافي براي ادامه مبارزه را نداشتند و كار را به نوعي رها كردند تا اين ليست و بي‌انگيزگي ناشي از نگرفتن سهميه آسيايي بيشترين لطمه را به پرسپوليس وارد كند و در پي آن سياه‌ترين فصل اين تيم در ليگ برتر رقم بخورد.

ليست مازادهاي پرسپوليس فصل قبل در حالي اعلام شد كه اين تيم درگير رقابت‌هاي مهم و نفسگير ليگ قهرمانان آسيا بود و انتشار ليست فوق لطمه شديدي به ادامه حضور پررنگ پرسپوليس در اين رقابت‌ها زد.
امسال البته اشتباه بزرگتر را محمد رويانيان انجام داد كه 10 هفته مانده به پايان ليگ در مصاحبه‌اي اعلام كرد از گل‌محمدي خواسته هرچه سريع‌تر ليست مازادها و بازيكنان درخواستي‌اش را به او بدهد. در واقع جرقه اين حاشيه كه پرسپوليس تجربه ضربه خوردن از آن را دارد، زده شد اما خوشبختانه گل‌محمدي خيلي زود به دام اين حاشيه نيفتاد. هر چند همين حالا و با اين اظهارنظر كوتاه از سرمربي پرسپوليس كه «حداقل دو هفته مانده به پايان فصل ليست خواهد داد» رسانه‌ها 6 هفته زودتر شروع به گمانه‌زني خواهند كرد اما برخورد گل‌محمدي با اين قضيه حرفه‌اي بوده و حاشيه روي حاشيه نمي‌گذارد.
همچنين بايد دلخوش به اين بود كه عنوان «حداقل» كه از زبان يحيي جاري شده آنقدر به حداكثر نزديك شود كه او اجازه دهد آن دو هفته هم به پايان برسد و تمركز بازيكنان تيم تا آخرين مسابقه در ليگ به هم نخورد. گل‌محمدي خوب مي‌داند نتيجه هر بازي از ليگ برتر چقدر براي هواداران پرسپوليس اهميت دارد و چرا بايد به دست خود كاري كرد تا تيم در 2 بازي پاياني انگيزه‌اي براي پيروزي نداشته باشد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)