مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس پس از پايان بازي شب گذشته در رختكن فولاد با دروازه‌بان فصل گذشته اين تيم به خوش و بش پرداخت.

ديدار تيم‌هاي فولاد خوزستان و پرسپوليس تهارن در چارچوب هفته هفتم ليگ برتر فوتبال از ساعت 21:15 در حضور حدود 20 هزار تماشاگر ورزشگاه تختي اهواز آغاز شد.


شب گذشته پس از پايان بازي پرسپوليس و فولاد حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس در رختكن فولاد حاضر شد و ضمن تبريك به اعضاي فولاد بابت تيم خوبي كه دارند دقايقي با نعيم سعداوي و ميثاق معمارزاده به خوش و بش پرداخت.

 

* غلامرضا رضايي، مهاجم فصل گذشته فولاد به شدت از سوي اهوازي‌ها تشويق شد.

 

 

* ازدحام تماشاگران شهرستاني كه از ساعت‌ها پيش از آغاز مسابقه و از ساعت 15 جلوي درب ورودي تجمع كرده بودند، باعث شد تا با دستور مدير كل تربيت بدني استان خوزستان، درب‌هاي ورزشگاه تختي اهواز از ساعت 17 به روي تماشاگران باز شود.

 

 

* هنگامي كه مهدي چمن آرا، بازيكن تيم فوتبال فولاد خوزستان كه به علت مصدوميت در تركيب اصلي تيم خود قرار ندارد، قصد ورود به جايگاه ويژه را داشت؛ ماموران نيروي انتظامي از ورود وي جلوگيري كردند كه باعث ايجاد درگيري فيزيكي بين آنها شد، كه پس از وساطت مسئولان اين موضوع ختم به خير شد.

 

* كادر فني و سرپرستي فولاد خوزستان پيش از آغاز مسابقه به سمت نيمكت پرسپوليس رفته و به آنها خوش آمد گفتند.

 

* غلامرضا رضايي، مهاجم فصل گذشته فولاد با دسته گل‌هايي به سمت جلالي، سعداوي و هواداران خوزستاني رفت. وي به شدت از سوي اهوازي‌ها تشويق شد.

 

* هنگامي كه حبيب كاشاني، سرپرست پرسپوليس وارد ورزشگاه تختي شد به شدت از سوي هواداران خونگرم خوزستاني تشويق شد.

 

* ميثاق معمارزاده، دروازه‌بان فصل گذشته پرسپوليس كه با حرف و حديث زيادي از اين تيم جدا شده بود، در ابتداي مسابقه به سمت نيمكت پرسپوليس نرفت.

 

اين ديدار با نتيجه مساوي يك بر يك به پايان رسيد. پرسپوليس با اين تساوي 16 امتيازي شد و با توجه به پيروزي ذوب آهن مقابل صباي قم با تفاضل گل كمتر نسبت به اين تيم صدر جدول را به اين تيم واگذار كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)