پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس تهران در شرایطی در نیمه دوم مصاف با پرسپولیس قائمشهر وارد زمین شد که بارش شدید باران در رامسر آغاز شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی خود در رامسر از ساعت 17.50 امروز در ورزشگاه شهید چمران به مصاف پرسپولیس قائمشهر رفت که حاشیه‌های این بازی را در نیمه دوم در زیر می‌خوانید:

  *‌ در نیمه دوم مسابقه رضا محمدی، یونس شاکری، فرشاد قاسمی، محمدحسین کنعانی، رضا نورمحمدی و رضا محمدی برای پرسپولیس تهران به میدان رفتند.

* در دقیقه 24 نیمه دوم ناصر رضایی، هافبک پرسپولیس قائمشهر روی یک ضربه ایستگاهی دروازه رضا محمدی را باز کرد.

*‌ در نیمه دوم نیز بازیکنان پرسپولیس مانند نیمه اول به قضاوت داور بازی معترض بودند.

* پس از پایان این مسابقه حدود 300 هوادار حاضر در ورزشگاه به داخل زمین آمدند تا با بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری بگیرند.

* رضا حقیقی، هافبک پرسپولیس به خاطر بازی درگیرانه‌ای که انجام داد بیشتر از سایر بازیکنان سرخپوش تهرانی مورد توجه هواداران قرار گرفت.

*‌ به محض پایان مسابقه بازیکنان پرسپولیس به علت ازدحام جمعیت با همان لباس‌های بازی وارد اتوبوس تیم شدند و به محل اردوی خود بازگشتند.

* با شروع نیمه دوم، شدت باران بسیار شدید شد.

* با اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس سرخپوشان تهرانی در دومین دیدار تدارکاتی خود در شهر رامسر چهارشنبه در ورزشگاه شهید چمران مقابل سپیدرود رشت قرار می‌گیرند.

*اما نکته جالب این بود که در تیم پرسپولیس قائمشهر نیز دو بازیکن به نام نوروزی و کفشگری هم‌نام دو بازیکن پرسپولیس حضور دارند. البته مشخص نشد این بازیکنان با دو بازیکن پرسپولیس فامیل هستند یا خیر.

*در نیمه دوم بارش شدید باران در مازندران آغاز شد به طوریکه بازیکنان و مخصوصا هواداران به شدت خیس شده بودند. البته این موضوع باعث شد تا همه به دنبال لباس‌های گرم باشند.

*فرماندار رامسر و نجفی مدیر سیاحتی و تله‌کابین‌های رامسر میهمان ویژه بازی امروز بودند و قبل از شروع بازی با بازیکنان پرسپولیس به خوش و بش پرداختند.

*محمد دایی امروز به جای برادرش با فریاد‌های بلند بازیکنان را راهنمایی می‌کرد. علی دایی برای سفر به روسیه ظهر امروز به تهران آمد.

*هواداران مازندرانی به شدت بازیکنان پرسپولیس و مخصوصا هادی نوروزی و بنگر که مازندرانی هستند را تشویق می‌کنند که در نوع خود بسیار جالب است.

*کریم باقری نیز روی نیمکت نشسته و بازی را تماشا می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)