پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان از خبرنگار شبکه خبر به دلیل مصاحبه تلفنی که امروز به صورت مستقیم با مالکی و رئیسی کیا انجام دادند به شدت ناراحت بود.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز تشکیل جلسه داد و در نهایت علی دایی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.

*محمد رویانیان ساعت 12:10 دقیقه به محل برگزاری جلسه هیئت مدیره که در محل ستاد مرکز مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دفتر مالکی رئیس هیئت مدیره در آنجا بود آمد.

*رویانیان به محض دیدن خبرنگاران از این موضوع به شدت تعجب کرد.

*جلسه ساعت 13:15 دقیقه به صورت رسمی آغاز شد.

*نژادفلاح با تاخیر 45 دقیقه‌ای در محل جلسه حاضر شد.

*علی پروین عضو هیئت مدیره پرسپولیس در این جلسه غایب بود.

*خبرنگاران زیادی برای پوشش این جلسه به ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا با ارز آمدند.

*جلسه ساعت 14:50 دقیقه به پایان رسید و محمد رویانیان در حضور خبرنگاران خبر سرمربیگری علی دایی را اعلام کرد.

*هنگام مصاحبه رویانیان با خبرنگاران مدیرعامل پرسپولیس از سوال خبرنگار شبکه خبر ناراحت شد و به او به دلیل انجام مصاحبه زنده‌ای که امروز به صورت تلفنی با مالکی و رئیسی‌کیا انجام دادند اعتراض کرد. رویانیان قصد ترک مصاحبه را داشت و خبرنگاران همراه او به بیرون آمدند که ازدحام برای انجام صحبت با رویانیان در خیابان باعث ایجاد ترافیک کوچکی شد.

*مالکی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس از دفتر خود بیرون نیامد و با خبرنگاران صحبت نکرد.

*هنگام مصاحبه نژادفلاح یکی از هواداران قدیمی فوتبال که در محل حاضر شده بود با راه اندازی سر و صدا نسبت به انتخاب علی دایی اعتراض داشت که مسئولان حراست او را از منطقه دور کردند.

 

حاشیه جالب دیگر زمانی رقم خورد که محمدحسین نژادفلاح در جمع خبرنگاران درباره نحوه انتخاب دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس صحبت می‌کرد. نژادفلاح در حال حرف زدن بود که ناگهان فردی از دور فریاد زد "دایی خائن است و نباید به پرسپولیس بیاید" این فرد که قبلا یکی از عوامل تدارکات تیم ملی فوتبال بوده، با نزدیک شدن به نژادفلاح صدای خود را هم بلندتر می‌کرد و بار دیگر می‌گفت دایی خائن است. حداقل مایلی‌کهن را می‌گذاشتید که گفته خانواده‌ام چه کسانی بودند.

 

این فرد که به علی مانگاه معروف است می‌گفت دایی همان کسی که وقتی مقابل پرسپولیس قرار گرفت با مشت‌های گره کرده فریاد می‌زد و او نباید سرمربی پرسپولیس شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)