پرسپولیس نیوز : بازیکنان پرسپولیس و مربیان این تیم از زمانی که به اهواز رسیدند تحت تاثیر گردوغبار شهر قرار داشتند.

کاروان پرسپولیس ساعت 16:45 از هتل غدیر اهواز راهی ورزشگاه الغدیر شد. این در حالی بود که نزدیک به 50 هوادار جلوی در هتل منتظر خروج سرخپوشان بودند تا آنها را مورد تشویق قرار دهند.

* اعضای تیم پرسپولیس وقتی عصر روز گذشته با اهواز رسیدند با گرد و غبار نسبتا شدیدی مواجه شدند. این گردوغبار شب گذشته شدیدتر شد و این مسئله نگرانی پرسپولیسی‌ها را از وضعیت آب و هوایی اهواز در زمان مسابقه به همراه داشت. سرخپوشان وقتی صبح بر سر میز صبحانه حاضر شدند پیگیر وضعیت آب و هوای شهر اهواز بودند که به آنها اطلاع داده شد گرد و غبار نسبت به روز گذشته کمتر شده است. در حال حاضر هوای شهر اهواز ابری و تا حدودی با گردوغبار همراه است و پیش‌بینی می‌شود این گردوغبار تا زمان مسابقه بیشتر شود.

* پرسپولیس هواداران زیادی در اهواز دارد به‌طوری که هواداران از صبح امروز تا موقعی که پرسپولیسی‌ها از هتل خارج نشده بودند در جلوی هتل تجمع کرده و آنها را مورد حمایت خود قرار دادند.

* پانادیچ دستیار برانکو که در غیاب وی هدایت پرسپولیس را در این بازی برعهده دارد نظم و انضباط خاصی را در اردوی سرخپوشان ایجاد کرده بود تا حدی که بازیکنان، مربیان،‌ کادر پزشکی، کادر تدارکات و حتی مسئولان باشگاه لباس مختص تیم را بر تن داشته و هیچ یک نیز بدون اجازه مربی کروات از هتل خارج نمی‌شدند.

* سرپرست تیم از پانادیچ در خصوص شام بازیکنان بعد از مسابقه سوال کرد که او تصمیم‌گیری در این مورد را به کادر پزشکی سپرد. دکتر حقیقت نیز پس از بررسی شرایط و مشورت با پانادیچ اعلام کرد چاره‌ای نیست جز اینکه بازیکنان در فرودگاه پیتزا صرف کنند. جالب اینکه پانادیچ تاکید کرد در پیتزای بازیکنان سوسیس و کالباس وجود نداشته باشد و همگی پیتزا قارچ و گوشت صرف کنند.

* پانادیچ تمام مدتی که در لابی هتل بود، از آنالیزور تیم می‌خواست از حریف به او اطلاعات بدهد. ضمن اینکه او برای انتخاب ترکیب نهایی از دستیار درخشان مشورت گرفت.

* پیام صادقیان از اینکه در ترکیب اصلی قرار نداشت، ناراحت به نظر می‌آمد، این در شرایطی بود که نورمحمدی نیز از نیمکت‌نشینی خود متعجب بود.

* شماری از هواداران پرسپولیس در اهواز اتوبوس این تیم را تا ورزشگاه اسکورت کردند.

* دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس  از ساعت 19 در ورزشگاه الغدیر برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)