پرسپولیس نیوز : ابراهیم تقی‌پور مربی تیم ذوب‌آهن نیز در دو صحنه درگیری لفظی شدیدی با داور خط پیدا کرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن از ساعت 16و 20 دقیقه امروز در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه‌های نیمه دوم این بازی را در زیر می‌خوانید:

* در دو صحنه که داور بازی ضد حمله پرسپولیسی‌ها را آفساید اعلام کرد، ابتدا علی دایی اعتراض‌هایی داشت اما پس از استعلامی که از نیمکت‌نشینان پرسپولیس که با مدافعان ذوب‌آهن مساوی نشسته بودند، گرفت متوجه شد که آفساید درست است و سپس عذرخواهی کرد.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با شعار «دایی سر طلایی، چشم و چراغ فوتبال مایی» سرمربی قرمزپوشان را تشویق کردند.

* کری شدید محسن مسلمان و پیام صادقیان نیز با ذوب‌آهنی‌ها در نوع خود بسیار جالب است تا حدی که چند بار درگیری‌های لفظی پیش آمد.

* مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن، سپهر حیدری نیز به دلیل سرماخوردگی شدید از روز سه‌شنبه هفته گذشته در این بازی حضور ندارد.

* 25 نوجوان که همراه قرمزپوشان و ذوب‌آهنی‌ها به داخل زمین آمده بودند، با تدابیر مسئولان برگزاری سازمان لیگ به اتاق کنفرانس رفتند و از LCD که در آنجا گذاشته شده بود بازی را تماشا کردند.

* یکی از نکات جالب بازی امروز این بود که مسئولان دوپینگ از ابتدای بازی در اتاق خود مستقر شدند اما اتاق دوپینگ به دلیل بارش شدید باران مانند دریاچه شده و مشکلاتی را برای مسئولان این کمیته پیش آورده است.

* پس از سوت نیمه اول بازی علی دایی به سمت ناظر داوری رفت و به شدت اعتراض‌هایی را داشت، سپس وی با کمک‌داور بازی نیز دقایقی به بگو مگو پرداخت و پس از دقایقی با پا درمیانی اطرافیان بالاخره به داخل رختکن رفت. این در شرایطی بود که دایی با فریادهای بلندش به ناظر داوری اعتراض می‌کرد.

*‌هواداران تیم پرسپولیس در چند صحنه به شدت به محسن بیاتی‌نیا بابت برخی حرکاتش اعتراض داشتند.

* درگیری لفظی شدید سانتوز مدافع ذوب‌آهن با سینا عشوری نیز در نوع خود بسیار جالب بود، البته کمی مانده بود این درگیری فیزیکی هم بشود که برخی مدافعان از این کار جلوگیری کردند.

* ابراهیم تقی‌پور مربی تیم ذوب‌آهن نیز در دو صحنه درگیری لفظی شدیدی با داور خط پیدا کرد که با پادرمیانی برخی اطرافیان کنار زمین این موضوع ختم به خیر شد.

* اتاق مخصوص نیروی انتظامی نیز به دلیل بارش باران پر از آب شده است.

* در نیمه دوم هوادارانی که در طبقه دوم بودند به طبقه اول راهنمایی شدند تا بدون مشکل بازی را از جایگاه ببینند.

* در نیمه اول کریم باقری در دو صحنه به کنار خط آمد و به مدت سه دقیقه با علی دایی به گفت‌وگو پرداخت.

* محمدرضا خلعتبری بعد از زدن گل‌ بارها در حین بازی پیراهن خود را بالا می‌زد و بر نام علی ‌(ع) بوسه می‌زد.

* پس از پایان نیمه نخست نیز که دایی در حال رفتن به رختکن بود، هواداران به شدت سرمربی سرخپوشان را تشویق و از وی تشکر کردند.

 

پرسپولیس تا دقیقه 64 دو بر یک از حریف پیش است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)