ناظر بازی دیدار پرسپولیس مقابل نساجی، به مربی تیم تهرانی تذکر داد.

دو تیم نساجی و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر و در ورزشگاه امام رضا به مصاف هم خواهند رفت.

*نیمکت نشینی سیدجلال حسینی در این بازی از نکات قابل توجه است. رضا اسدی، محمدشریفی، مهدی مهدیخانی، علی شجاعی، حامد پاکدل، محمد عمری و احمد گوهری دیگر نیمکت نشینان سرخپوشان هستند.

*با توجه به کرونایی بودن مهدی ترابی و مصدومیت امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علیرضا ابراهیمی، فهرست بازیکنان ذخیره پرسپولیس یک جای خالی دارد.

*نام دروازه‌بان جدید پرسپولیس با شماره ۹۹ در فهرست این تیم قرار گرفته است.

*ایزد سیف‌الله پور در مورد شرایط ورزشگاه خانگی نساجی اظهار داشت: هیچ تغییری نکرده، همانطور مانند قبل است. فقط آن را خراب کردند، علیرغم اینکه سه چهار هفته پیش قول دادند تغییرات ایجاد شود. سنگ روی سنگ بند نیست و همینطور در به در و آواره هستیم. کاشت زمین چمان زمان می‌خواهد. در اوج گرما نمی‌توانید این کار را انجام بدهید. اسفند و فروردین زمان کشت زمین است. اگر در این دوماه زیرسازی های لازم و کارهای اولیه انجام نشود در تابستان هم نمی توان این کار را انجام داد. در نتیجه به نیم فصل دوم سال بعد موکول می‌شود به این شرط که انجام شود.

*حسین بادامکی بازیکن اسبق پرسپولیس و رئیس هیات فوتبال مشهد با افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس پیش از شروع بازی برای دقایقی به گفت‌وگو پرداخت.

*حمید مطهری مربی پرسپولیس که هنگام گرم کردن بر تمرینات تیم نظارت داشت، با تذکر ناظر بازی به جایگاه ویژه رفت. مطهری به دلیل اخراج در سوپرجام اجازه نشستن روی نیمکت و حضور در کنار زمین را ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)