دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با برتری تیم سرخپوش به پایان رسید.

* بازی امشب نفت و پرسپولیس با دقایقی تاخیر آغاز شد؛ چراکه برخی از هواداران روی نرده‌ها مستقر شده بودند که این موضوع باعث شد تا ناظر بازی اجازه آغاز دیدار تا فراهم شدن شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندهد.

* یحیی گل محمدی و افشین پیروانی پیش از آغاز بازی از زمین چمن دیدن کردند. بلند بودن چمن ورزشگاه مورد اعتراض سرمربی و مدیر تیم پرسپولیس قرار گرفت. این مسئله باعث شد تا قبل از آغاز بازی چمن برخی از قسمت‌های ورزشگاه کوتاه شد.

* ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای این بازی پر از تماشاگر است و 10 درصد سهمیه هواداران پرسپولیس هم کاملا پر شده است.

* شادی عجیب و غریب مربی دروازه‌بانان نفت مسجدسلیمان باعث شد که داور بازی به مهدی ثابتی کارت زرد بدهد.

* پیش از آغاز بازی کادر فنی دو تیم خوش و بش گرمی داشتند.

* بعد از اینکه کمک داور اول گل لوکادیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آفساید اعلام کرد، تماشاگران این تیم به این مسئله معترض شده و شعار دادند.

در نیمه دوم این بازی بعد از اعلام پنالتی از سوی داور در دقیقه 53 به نفع پرسپولیس، هواداران نفت مسجدسلیمان به شدت به این تصمیم داور اعتراض کردند و به داخل زمین بطری آب معدنی پرتاب کردند. این پرتاب‌ها در دقایقی بعد از گل اول پرسپولیس ادامه داشت و داور مجبور به توقف بازی شد. در ادامه و در دقیقه 58 یک صحنه دیگر به وجود آمد که بازیکنان و مربیان نفت اعتراض داشتند. بعد از این صحنه یک بار دیگر بطری‌های آب معدنی به داخل زمین به صورت گسترده‌تر پرتاب شد که داور یک بار دیگر بازی را متوقف کرد.

بعد از این اتفاق و درحالی که به نظر می‌رسید داور تمایلی برای ادامه دادن بازی ندارد، رضا مهاجری و برخی از بازیکنان نفت به سمت سکوهای ورزشگاه رفتند و از هواداران درخواست کردند که آرامش‌شان را حفظ کنند و دیگر چیزی به داخل زمین پرتاب نکنند. بالاخره این بازی بعد از دو دقیقه وقفه از سر گرفته شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)