دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس در بازی با پدیده مشهد روی نیمکت حضور دارند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر مهمان پدیده مشهد هستند.

*عیسی آل‌کثیر پس از ۶ماه دوری از جمع سرخپوشان، در لیست بازی امروز پرسپولیس قرار دارد و به همراه سایر نفرات در هنگام گرم کردن به تمرین پرداخت.

*آل‌کثیر در پاسخ به این سوال که چه حسی نسبت به این بازی دارد گفت تمرکزم روی بازی است.

*احمد نوراللهی و وحید امیری دو ملی‌پوش پرسپولیس هستند که روی نیمکت حضور دارند.

*احمدنوراللهی، محمدمهدی مهدیخانی، مهدی عبدی، محمد شریفی، وحید امیری، علی شجاعی، بوژیدار رادوشوویچ و عیسی آل کثیر نیمکت‌‌نشین‌های پرسپولی در این مسابقه هستند.

*نام فرشاد فرجی که به تازگی از پدیده به پرسپولیس پیوسته در لیست شاگردان گل‌محمدی قرار ندارد. صحبت هایی درخصوص بیماری او مطرح است.

*در لیست منتشر شده توسط هیات فوتبال خراسان رضوی نام تیم پدیده، شهر خودرو درج شده است.

*هنگام اعتراض پرسپولیسی‌ها به وضعیت چمن، افشین پیروانی در گفت‌وگو با ناظر بازی که معتقد بود دستورالعمل‌ها نیامده، با کنایه گفت لیگ در حال تمام شدن است و دستورالعمل‌ها نیامده، سال آینده می‌آید؟! ناظر بازی نیز اعلام کرد داور همراه من برای بازدید چمن نیامده است.

*احسان حسینی که در نقل و انتقالات نیم فصل از پرسپولیس به پدیده پیوست، در این بازی روی نیمکت تیم مشهدی نشسته است. او مورد استقبال هم تیمی های سابقش قرار گرفت.

*یاد و خاطره پرهام غلامی توپ جمع کن مشهدی که به دلیل سکته قلبی فوت کرده بود گرامی داشته شد.

* در فهرست ارائه شده توسط مسئولان برگزار کننده بازی نام کمک داور بازی به جای محمدرضا ابوالفضلی نام علیرضا ابوالفضلی ذکر شده است.

پیش از آغاز بازی عیسی آل‌کثیر از چمن ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد بازدید کرد.

*یحیی گل‌محمدی با اعضای کادرفنی پدیده به خوش و بش پرداخت. رحمتی خطاب به گل‌محمدی (به خاطر اعتراض به چمن ورزشگاه) گفت شهر را به هم ریخته‌ای، سرمربی پرسپولیس نیز در خوش و بش با مهدی رحمتی به او رعایت پروتکل‌های بهداشتی را یادآوری کرد و گفت ماسکت را بزن!

*سرمربی پدیده درگذشت مادر افشین پیروانی را به او تسلیت گفت.

*حمید مطهری در ادامه اعتراضات پرسپولیسی‌ها به چمن بلند ورزشگاه عنوان کرد فلسفه فوتبال این است که همه لذت ببرند. این کار را برای فوتبال بازی کردن سخت می‌کند و در آن لذتی نیست. چرا نمی‌پذیریم؟!

*مسئولان برگزاری بازی اعتقادی به بلند بودن چمن ندارند و بلندی یا مناسب بودن چمن را منوط به نظر ناظر داوری دانستند. یکی از مسئولین خطاب به سرمربی پرسپولیس که معتقد بود این چمن هیچ وقت اینطور نبوده، گفت این درست نیست و با این همه زحمت انصاف نیست که بگویید چمن بلند است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)