مدافع ایرانی تیم الریان قطر در برخورد با حامد لک به شدت آسیب دید.

در دقیقه ۸۹ بازی پرسپولیس و الریان شجاع خلیل‌زاده در برخورد با حامد لک دچار آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه کتف شد. این بازیکن ایرانی به دلیل شدت مصدومیت دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به محمد الجمعه داد.

* خلیل‌زاده با کمک دو نفر از اعضای تیم الریان از زمین بیرون آمد تا به مداوای خود بپردازد.

* پس از پایان این مسابقه یحیی گل‌محمدی کادر فنی و برخی بازیکنان پرسپولیس را در آغوش گرفت و برخی اعضای تیم الریان خسته‌ نباشید گفت.

در دقیقه ۱۷ بازی پرسپولیس و الریان دست فرشاد فرجی در زمان ارسال کرنر بازیکن پرسپولیس به صورت علی فریدون برخورد کرد که این امر سبب آسیب‌دیدگی جزئی مهاجم الریان شد. به همین دلیل داور ژاپنی از فرجی خواست از فریدون عذرخواهی کند.

*محمد حسین کنعانی زادگان در اوایل نیمه اول در حالیکه توپ زیر پایش بود قصد داشت برای بستن بند کفش خود بازی را متوقف کند که این موضوع با تذکر داور همراه شد.

* در دقیقه ۲۰ برخورد شجاع خلیل‌زاده به عیسی آل‌کثیر سبب سرنگونی مدافع ایرانی الریان و ایجاد موقعیت گل برای پرسپولیس شد. پس از ثانیه‌هایی و زمانی که امید عالیشاه قصد ارسال کرنر روی دروازه حریف را داشت مشاجره خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان سبب شد کی‌مورای ژاپنی به هر دو مدافع تذکر جدی بدهد.

*شهریار مغانلو با به ثمر رساندن گل اول پرسپولیس از مهدی ترابی سه گله سبقت گرفت و با ۴ گل بهترین گلزن تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شد. وی پس از این گل بوسه ای برای نفرات ذخیره پرسپولیس که پشت دروازه الریان مشغول گرم کردن بودند فرستاد.

* مغانلو پس از گل خود در دقیقه ۲۷ از داور خواست برای استراحت بازیکنان دو تیم وقت یک دقیقه ای در نظر بگیرد اما کیمورا به این موضوع توجهی نکرد و در دقیقه ۳۰ این کار را انجام داد.

* پس از اعلام خطای دامه ترائوره روی امید عالیشاه یحیی گل محمدی از داور خواست به بازیکن الریان کارت زرد نشان بدهد اما وی توجهی به این درخواست نکرد.

*احسان پهلوان پس از به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس به سمت نیمکت این تیم دوید و سرمربی سرخ‌پوشان را در آغوش گرفت.

* در دقیقه ۴۰ دامه ترائوره به دلیل آسیب دیدگی جای خود را در ترکیب الریان به یوسف عمر داد.

*یحیی گل محمدی پس از گل یوهان بولی در حالیکه روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود با تکان دادن سر خود نسبت به ثمر رسیدن این گل ابراز تاسف کرد.

* تکل خطرناک علی فریدون روی پای وحید امیری سبب اعتراض بازیکن پرسپولیس به کیمورا شد.

* محمد حسین کنعانی زادگان پس از به ثمر رساندن گل سوم پرسپولیس شادی معروف خود یعنی رقص یزله را انجام داد و در ادامه فریاد بلندی کشید.

* یکی از اعضای کادر تدارکات پرسپولیس از روی سکوها این تیم را در نیمه دوم با صدای بلندی تشویق می کرد.

* شهریار مغانلو در دقیقه ۷۸ با مصدومیتی جزئی از زمین بیرون آمد و جای خود را به مهدی مهدی خانی داد.

* پس از خروج عالیشاه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به سیامک نعمتی رسید.

* خطای شدید فرانک کوم روی مهدی ترابی سبب اعتراض گل محمدی به بازیکن الریان شد. البته این بازیکن کامرونی پس از لحظاتی از بازیکن پرسپولیس عذرخواهی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)