یحیی گل محمدی در اعتراض به تصمیم کمک داور در بازی با سایپا خدا را قسم داد.

در دقیقه ۶۵ بازی پرسپولیس و سایپا پس از اعلام اوت به سود تیم میهمان، یحیی گل محمدی سمت کمک داور وسط رفت و به او اعتراض کرد. گل‌محمدی در این صحنه به رضا مهدوی گفت: به خدا کمک داور صحنه را ندید‌. این امر سبب شد داور، سرمربی پرسپولیس را به آرامش دعوت کند.

*در دقیقه ۷۱ مهرداد حیدری به جای رضا جعفری در ترکیب سایپا به زمین آمد اما بازیکن جوان این تیم برای تلف نشدن وقت بازی به کنار زمین نیامد و از محل دیگری خارج شد. البته امید عالیشاه هم ۲ دقیقه بعد این حرکت را در جریان تعویض با محمد مهدی مهدیخانی انجام داد.

* برخورد سعید آقایی با مهیار جباری در دقیقه ۷۹ سبب شد داور با کارت زرد مدافع پرسپولیس را جریمه کند. پس از این امر آقایی با نشان دادن پای خود به مهدوی گفت برای توپ تکل زده و داور نباید به او کارت زرد نشان می داد.

*استعمال دخانیات توسط یکی از افراد روی سکو سبب شد یکی از مسئولان حراست با تذکر به این فرد، به او دستور خاموشی سیگارش را بدهد.

* پس از هدر رفتن موقعیت تک به تک تیم سایپا در دقیقه ۸۹، پیروز قربانی با صدای بلندی از روی سکوها فریاد زد می‌زنیم! و به این شکل شاگردانش را به تداوم حملات تشویق کرد. مدیران باشگاه سایپا هم با فریادی بلند حسرت از دست رفتن این فرصت را خوردند.

* پیروز قربانی، مربی تیم سایپا بارها نکات فنی را از روی سکوها به شاگردان و اعضای کادرفنی این تیم منتقل کرد.

*اعتراض حمید مطهری به اعلام نشدن خطا روی امید عالیشاه سبب شد داور مربی پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کند.

*در دقیقه ۴۰ منادی با واکنشی تماشایی ضربه سر وحید امیری را به کرنر فرستاد. در این لحظه یحیی گل محمدی با یک واکنش عجیب افسوس خود را نسبت به از دست رفتن این فرصت نشان داد.

*جعفر سمیعی، مدیرعامل و مجید صدری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برخلاف سایر دیدارهای خانگی سرخ پوشان در این بازی خانگی به ورزشگاه نیامدند.

*مهدی ترابی هم که به دلیل باز نشدن پنجره نقل و انقالاتی پرسپولیس نامش در این بازی در فهرست قرار نگرفت در ورزشگاه حضور نداشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)