مدیران جدید پرسپولیس و دستیاران دراگان اسکوچیچ بعد از پایان مرخصی در استادیوم آزادی حضور پیدا کردند.

تعدادی از خبرنگاران و عکاسان برای ورود به ورزشگاه آزادی با مشکل عجیبی مواجه شدند. مسئولان انتظامی به دلیل اینکه کارت مربوط به فصل ۹۹-۱۴۰۰ در اختیار اهالی رسانه بود این کارت را ضبط کرده و اعلام کردند طبق مصوبه شورای تامین و یگان ویژه با هماهنگی سازمان لیگ این کار انجام شده است. البته برخی مسئولان سازمان لیگ حاضر در ورزشگاه آزادی مدعی شدند خود شورای تامین چنین کاری انجام داده و سازمان لیگ در جریان نیست. پس از این اقدام تعدادی از عکاسان در اعتراض به ضبط کارت‌های خود کاورهای شان را برعکس تن کردند تا تبلیغات مربوط به سازمان لیگ مشخص نشود.

* رضا درویش و بیژن ذوالفقارنسب پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل و رییس جدید هیات مدیره پرسپولیس برای اولین بار برای تماشای بازی این تیم در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

* علی نبی زاده مدافع فجر در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم با حمید مطهری، محمد عسگری، فیزیوتراپ پرسپولیس و برخی بازیکنان این تیم مثل مهدی مهدیخانی و فرشاد فرجی که سابقه هم‌تیمی بودن با آنها در پدیده را دارد خوش و بش کرد.

* مسئولان ورزشگاه آزادی ۱۵ دقیقه پیش از شروع مسابقه زمین را آبیاری کردند.

* با وجود مطرح شدن شائبه احتمال قطع همکاری پرسپولیس با کارگزار پس از جدایی سید مجید صدری از این باشگاه، امروز شرکت کارگزار تبلیغات محیطی را اجرا کرد.

* بازیکنان پرسپولیس با پوشیدن پیراهنی منقش به عکس عیسی آل کثیر که به تازگی رباط صلیبی پاره کرده در مراسم قبل از بازی شرکت کردند.

* ماریو تات و ملادن زگانیر، دو دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم های فوتبال کشورمان هم در ورزشگاه حضور داشتند.

* ایمان صادقی، محمد عرفان معصومی، شهرام گودرزی، محمد قنبری، حسین مهربان و علی نبی‌زاده بازیکنان فجر قبل از بازی خوش و بش گرمی با کادرفنی پرسپولیس انجام دادند.

* یحیی گل محمدی و دستیارانش پیش از شروع بازی با کادرفنی فجر خوش و بش کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)