هواداران پرسپولیس در اعتراض به داوری به سمت او گلوله‌های برفی پرتاب کردند.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس به مصاف هوادار رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

*در دقیقه ۸۶ این مسابقه محمد عمری در برخورد با امید سینگ روی زمین افتاد و در شرایطی که کادرفنی پرسپولیس مشغول اعتراض به داور بود، فرشاد فرجی در اشتباهی مسلم توپ را در موقعیت تک به تک دو دستی به محمد جواد محمدی تقدیم کرد‌. پس از به ثمر رسیدن گل اول هوادار، طرفداران پرسپولیس علیه فرجی شعار بی‌غیرت سر دادند.

*بازیکن گلزن هوادار نیز با حضور در مقابل عکاسان شادی زائد الوصفی انجام داد و بازیکنان و کادرفنی این تیم به شدت خوشحالی کردند.

*پس از اعلام خطای محمد جواد محمدی روی فرجی در دقیقه 3+90 نیمکت نشین‌های هوادار به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند تا حسن اکرمی دو نفر از آن‌ها با کارت زرد جریمه کند.

*تمام نیمکت نشین‌های هوادار در لحظات پایانی به صورت ایستاده بازی را تماشا می کردند و همین امر منجر به تذکر داور چهارم به آن‌ها شد.

*شعار «بی‌غیرت» خطاب به برخی بازیکنان پرسپولیس پس از پایان بازی توسط برخی هواداران تکرار شد.

*یحیی گل‌محمدی به سمت ساکت الهامی رفت و این پیروزی را به او تبریک گفت.

*کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی و افشین پیروانی در پایان مسابقه به داور اعتراض کردند.

*در حالی که یحیی گل محمدی تصمیم داشت به سمت داور برود و به او اعتراض کند، افشین پیروانی مانع از این کار شد.

*حسن اکرمی در میان اعتراض شدید هواداران پرسپولیس و در شرایطی که آن‌ها گلوله برفی به سمت او پرتاب می‌کردند، راهی رختکن شد.

*برخی بازیکنان هوادار با انداختن پتو روی خود در وسط زمین به خوشحالی پرداختند.

*تعدادی از بازیکنان این تیم نیز با ضربه‌های گلوله‌های برفی هواداران پرسپولیس به سمت رختکن رفتند. البته تعدادی از این گلوله‌های برفی به بازیکنان پرسپولیس نیز برخورد کرد.

* پس از خروج تیم‌ها از زمین، تعدادی از هواداران پرسپولیس که روی سکوها مانده بودند و نسبت به عملکرد تیمشان انتقاد داشتند پس از گفت‌وگو با ماموران نیروی انتظامی ورزشگاه را ترک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)