پیش از شروع مسابقه پرسپولیس و گل‌گهر برخی نفرات دو تیم خوش و بش گرمی با همدیگر داشتند.

تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه امروز در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

* بازیکنان تیم پرسپولیس با مقداری تأخیر نسبت به تیم گل‌گهر برای گرم کردن بدن‌های خود وارد زمین شدند.

* سیامک نعمتی پس از یک بازی غیبت به دلیل مصدومیت و فرشاد فرجی پس از گذراندن سه جلسه محرومیت انضباطی خود برای دیدار امروز در فهرست پرسپولیس قرار گرفتند.

*‌ پرچمی ۲۸۰۰ متری توسط کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای مسابقه در بخش روبه‌روی جایگاه آزادی نصب شده بود.

* بهنام برزای و محمدحسین کنعانی‌زادگان در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم خوش و بش گرمی با هم داشتند.

* گادوین منشا مهاجم نیمکت‌نشین گل‌گهر که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد قبل از شروع مسابقه لحظاتی با مهدی ابدی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه گفت‌وگو کرد.

* طرحی موزائیکی حلقه اتحاد بازیکنان پرسپولیس و چهره برخی بازیکنان، اعضای کادر فنی و مدیریتی باشگاه روی سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شده بود همچنین ماکت‌های تعدادی از هواداران هم روی صندلی‌ها به چشم می‌خورد.

* یونس شاکری مهاجم گل‌گهر برای لحظاتی با یکی از اعضای کادر پزشکی پرسپولیس صحبت کرده و خاطرات دوران حضورشان در پدیده را با هم مرور کردند.

* با وجود اضافه شدن فرجی و نعمتی بازیکنان ذخیره پرسپولیس همچنان یک جای خالی دارد زیرا وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا نتوانستند خود را به این مسابقه برسانند.

* حدود ۱۰ نفر از طرفداران پرسپولیس که برای نصب پرچم بزرگ این تیم در ورزشگاه حضور داشتند برای تماشای بازی در مجموعه آزادی ماندند تا این دیدار را از روی سکوها تماشا کنند.

در دقیقه ۲۴ و ۲۵ دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر شعار «نوروزی روحت شاد» و «خداحافظ مهرداد با تعصب» از بلندگوهای ورزشگاه آزادی پخش شد.

* پس از گل زیبای مهدی ترابی در دقیقه ۲۶ یحیی گل‌محمدی زانوهای خود را خم کرده و به شکل جالبی خوشحالی کرد.

* مهدی ترابی پس از دبل خود مقابل گل‌گهر عدد ۴ را نشان داد که ظاهراً به دلیل به ثمر رساندن چهارمین گل خود در دوران بازی‌اش به این تیم بود.

* پس از دفع یک توپ توسط سیدجلال حسینی، حامد لک با صدای بلندی فریاد زد درود به غیرتت آقا سید.

* در دقیقه ۳۰ وقت استراحت برای بازیکنان تیم در نظر گرفته شد اما امیر قلعه‌نویی بیشتر این لحظات را در مقابل نیمکت کنار دستیار خود ایستاده و با وی مشغول صحبت شد.البته سرمربی گل‌گهر برای ثانیه‌هایی به کنار خط رفت و با شاگردانش صحبت کرد.

* پس از کارت زرد اشکان خورشیدی به امید عالیشاه سرمربی پرسپولیس به علی‌اکبر نوری کمک داور مسابقه اعتراض کرد.

* پس از گل دوم پرسپولیس امیر قلعه‌نویی علی‌اصغر عاشوری، مرتضی تبریزی و بهنام برزای که پشت دروازه پرسپولیس مشغول گرم کردن بودند به سمت نیکمت فرا خواند اما در دقیقه ۳۶ نخستین تعویض خود را با ورود بهنام برزای به جای محمد آقاجانپور انجام داد.

*‌ حامد لک در دقیقه ۳۸ پس از برخورد توپ به تیر دروازه پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شد که با مداوای پزشکان به زمین برگشت.

* یونس شاکری پس از به ثمر رساندن گل اول گل‌گهر در میانه زمین توب را بوسید.

* در اولین دقیقه وقت تلف شده پس از اعلام خطای امین پورعلی روی امید عالیشاه قلعه‌نویی به تصمیم داور اعتراض کرد.

* در دقیقه ۴۵+۲ گل‌محمدی به دلیل خطا اعلام نشدن حرکت بازیکن گل‌گهر روی بازیکن تیمش به داور اعتراض کرد.

*در پایان نیمه اول برخی بازیکنان گل گهر و امیر قلعه نویی به داور اعتراض کردند.

شجاع خلیل‌زاده مدافع فصل گذشته پرسپولیس که این روزها به دلیل تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر در تهران حضور دارد برای تماشای مسابقه این تیم مقابل گل‌گهر به ورزشگاه آزادی آمد.

* خلیل‌زاده در زمان ورود به ورزشگاه با تعدادی از عکاسان و لیدرهای پرسپولیس خوش و بش کرد اما با توجه به اینکه مأموران حراست اجازه ورودش به جایگاه ویژه را ندادند به سمت بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس رفته و پس از خوش و بش با آنها چند صندلی بالاتر نشست.

* کادر فنی دو تیم قبل از مسابقه خوش و بش گرمی با هم داشتند اما افشین پیروانی که فصل گذشته با هم در خصوص مسائل مختلف درگیری لفظی داشتند، سمت امیرقلعه‌نویی و نیمکت‌نشینان گل‌گهر نرفت.

* تمام بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی به سمت قلعه‌نویی رفته و از وی رخصت گرفتند. همچنین علیرضا حقیقی، یونس شاکری، سعید صادقی، محمد آقاجانپور، مرتضی تبریزی و بهنام برزای هم با کادر فنی پرسپولیس خوش و بش کردند.

* قبل از شروع مسابقه بازیکنان دو تیم یک حلقه تشکیل دادند و مراسمی را اجرا کردند.

* در دقیقه ۵ شهریار مغانلو به دلیل مصدومیتی از ناحیه پهلو دچار آسیب‌دیدگی جزیی شد اما پس از مداوای کادر پزشکی به بازی برگشت.

* یحیی گل‌محمدی پس از اعلام نشدن خطا روی شهریار مغانلو به داور معترض شد.

* در دقیقه ۱۰ محمد آقاجانپور درون محوطه جریمه امید عالیشاه را با خطا متوقف کرد که پنالتی اعلام شدن این صحنه سبب شد امیر قلعه‌نویی رو به نیکمت تیمش گل‌گهر کرده و دست و سرش را به نشانه تأسف تکان بدهد.

* پیش از اینکه مهدی ترابی پنالتی پرسپولیس را بزند اشکان خورشیدی با تذکر به علیرضا حقیقی از وی خواست از خط دروازه جلوتر نیاید.

* پس از گل شدن پنالتی ترابی وی به همراه محمدحسین کنعانی‌زادگان به سمت دوربین عکاسان رفت و مدافع پرسپولیس مشت خود را به سمت آنها دراز کرد.ترابی همچنین موقع خوشحالی خود عدد ۴ را نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)