تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس مقابل محل اقامتاین تیم در سیرجان تجمع کرده و به تشویق بازیکنان و مربیان این تیم پرداختند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعتی قبل برای برگزاری دیدار با گل‌گهر از هتل خود به سمت ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان حرکت کردند.

*افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت و از انرژی و حمایت بی‌نظیرشان تقدیر و تجلیل کرد. او در جمع طرفداران عنوان کرد: از اینکه به خاطر رعایت پروتکل‌ها نمی‌توانیم در خدمت شما باشیم خودمان هم ناراحتیم اما این موضوع فقط به خاطر حفظ سلامتی خودتان و بازیکنان و اعضای تیم است.

*مسئولان انتظامی شهر سیرجان برای جلوگیری از برخورد هواداران با اعضای تیم پرسپولیس نرده‌هایی را مقابل نصب کرده بودند تا آنها پس از خروج از هتل بدون برخورد با طرفداران وارد اتوبوس شوند.

*پس از ورود تیم پرسپولیس به ورزشگاه، گادوین منشا که از حضور در این مسابقه محروم است، با هم تیمی‌های سابق خود خوش و بش مثل سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا و سید جلال حسینی، گرمی انجام داد. کاپیتان پرسپولیس ضمن شوخی با منشا به خاطر انجام دادن حرکتی که سبب محرومیت وی شده گفت: منشا آن چه حرکتی بود کردی؟!

سیامک نعمتی هم پس از خوش و بش با منشا به شوخی گفت کرونا که نداری؟!

* مهاجم نیجریه‌ای گل گهر با احسان حسینی، بوژیدار رادوشوویچ و مهدی عبدی عکس یادگاری گرفت.

*مرتضی تبریزی که از نیم فصل دوم برای گل‌گهر بازی خواهد کرد هم با محمد انصاری خوش و بش گرمی داشت.

*دیدار گل‌گهر و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۴۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان انجام می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)