هواداران پرسپولیس و استقلال ساعت‌ها پیش از آغاز دربی در اطراف ورزشگاه آزادی حضور یافتند و در این بین شاهد بازار سیاه بلیت فروشی بودند.

در حالی دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:15 آغاز خواهد شد، هواداران دو تیم از ساعت‌ها قبل در اطراف ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

* با توجه به بارانی بودن هوای امروز تهران، مسئولان ورزشگاه آزادی روی زمین کاور کشیدند تا چمن برای برگزاری مسابقه آماده باشد.

* پلیس از هواداران دو تیم درخواست کرد که به هیچ عنوان بلیت را از بازار سیاه تهیه نکنند و در صورت مشاهده با این موضوع برخورد خواهند کرد. با این وجود بازار سیاه بلیت‌فروشی برقرار است و به گفته برخی تماشاگران بیرون از ورزشگاه با رقم‌های 4 و 5 میلیون تومان هم به فروش می‌رسد.

* پلیس از هواداران دو تیم می خواست که اگر بلیت ندارند در ورزشگاه نمانده و راهی منازل خود شوند.

* باتوجه به این که ورودی هواداران دو تیم از درهای غربی و شرقی است هواداران دو تیم کمتر یکدیگر را می دیدند و همین دلیل باعث شد تا اتفاق خاصی پیش نیاید.

* حضور پرتعداد عوامل شهرداری تهران برای طرح «من شهردارم» هم در ورزشگاه وجود دارد و کارمندان شهرداری با گرفتن شماره موبایل مردم، آنها را دعوت به همکاری با شهرداری تهران می کنند.

* هواداران پرسپولیس یحیی گل محمدی، علیرضا بیراوند و مهدی ترابی را تشویق کرده و از سرمربی تیمشان می خواهند این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند.

* نیروی انتظامی حضور پررنگی از صبح بازی در اطراف ورزشگاه دارد تا رفت و آمد هواداران و اتومبیل‌ها را کنترل کند. با توجه به احتمال استقبال گسترده هواداران برای تماشای این بازی تمهیداتی برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه گرفته شده است.

* حضور هوادارانی که از شهرستان‌های دور و نزدیک به استادیوم آزادی آمده بودند بساط دستفروش هایی که صبحانه آماده کرده بودند را داغ کرده بودند.

* درهای ورزشگاه آزادی با توجه به حضور هواداران در فاصله چند ساعت تا شروع این دیدار باز شد.

* تعدادی از تماشاگران با چتر آمده بودند که به نظر می‌رسد پیش بینی احتمالی بارش باران کرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)