درهای ورزشگاه آزادی زودتر از موعود به روی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس باز شد.

دربی 103 بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 20 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی در حالی برگزار خواهد شد که مطابق معمول تماشاگران از ساعت‌ها قبل خود را به ورزشگاه رسانده‌اند.

* درهای ورزشگاه آزادی در حالی که قرار بود از ساعت 16 به روی هواداران باز شود، زودتر از موعد باز شد و هواداران وارد ورزشگاه شدند.

قیمت‌هاب بلیط در شهرآورد یکصد و یکم در حالی از صد هزار تومان تا سیصد و پنجاه هزار تومان تعیین شده بود که در بازار سیاه قیمت بلیط این دیدار به مبلغ چهار میلیون تومان نیز رسیده است.

* مأموران پلیس از هواداران درخواست کردند بدون بلیت پشت گیت‌های ورودی تجمع نکنند و در صورتی که بلیت ندارند به خانه‌های خود بازگردند.

* با هماهنگی های به عمل آمده هواداران دو تیم توانستند از ساعت ۱۵:۳۰ وارد استادیوم شده و با یکدیگر شروع به کری خوانی کنند.

* هواداران پرسپولیس علیه جواد نکونام شعار دادند.

*در اقدامی جالب و در حالی که باید هواداران استقلال علی خطیر را تشویق می کردند، طرفداران پرسپولیس مدیرعامل استقلال را حمایت کرده و او را مورد تشویق قرار دادند.

* کری خوانی هواداران باعث شد تا درگیری مختصری به وجود بیاید که با دخالت نیروی انتظامی این قائله خاتمه پیدا کرد.

* بانوان طرفدار دو تیم استقلال و پرسپولیس هم همگام با آقایان به تشویق تیم های محبوب خود پرداختند.

* با توجه به ازدحام بیش از اندازه نزدیک درهای غربی ورزشگاه این احتمال می رود که پلیس ورودی های منتهی به استادیوم آزادی از اتوبان کرج را بسته و اجازه ورود به برخی هواداران را ندهد.

* هر چه به زمان بازی نزدیکتر می شویم اطراف ورزشگاه شلوغ تر می شود. هواداران عجله دارند تا زودتر وارد ورزشگاه شوند که این موضوع باعث شده تا کار پلیس برای برقراری نظم و انضباط سخت تر شود.

* پلیس حاضر در ورزشگاه به هواداران تاکید می‌کرد که از خرید بلیت تقلبی خودداری کنند چون در صورت مشاهده چنین اتفاقی این هواداران تا پایان نوروز مهمان پلیس خواهند بود و نمی‌توانند به خانه‌هایشان بازگردند.

* پلیس با اظهار تأسف از اینکه برخی از هواداران مواد محترقه با خود به ورزشگاه آورده و توسط نیروی انتظامی بازداشت شده اند مرتباً از طرفداران دو طرفه می‌خواست که اگر مواد محترقه همراه خود دارند دور بریزند که تا در ورزشگاه نه حادثه‌ای به وجود نیاید.

* با توجه به ترافیک شدید در ورودی‌های غربی و شرقی، پلیس راهنمایی و رانندگی مجبور شد تا زودتر درهای پارکینگ‌ها را باز کند تا ترافیک به اتوبان تهران – کرج کشیده نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)