پرسپولیس نیوز : هواداران استقلال از اینکه قلعه‌نویی سیستم بازی این تیم را در فاصله چند ساعت به آغاز دربی اعلام کرده تعجب کردند.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی از ساعت 18:50 به مصاف هم می‌روند که نزدیک 45 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* با وجود اینکه از بلندگوی ورزشگاه از تماشاگران حاضر خواسته می‌شود از به کار بردن الفاظ ناشایست علیه یکدیگر پرهیز کنند ولی هواداران بدون توجه به این مسئله علیه یکدیگر شعارهای زننده سر می‌دهند. مسئولان ورزشگاه هم با پخش موزیک با صدای بلند قصد آرام کردن هواداران را دارند.

* با وجود فحاشی در در داخل ورزشگاه، بیرون از ورزشگاه صحنه‌های زیبایی دیده می‌شود، به طوری برخی تماشاگران استقلال و پرسپولیس با یکدیگر عکس یادگاری می‌اندازند.

* در میان تماشاگران پرچم‌های کشورمان دیده می‌شود.

* امیر قلعه‌نویی به شدت از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* علی کریمی با وجود اینکه این فصل در پرسپولیس حضور ندارد از سوی تماشاگران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

* تعدادی از هواداران که از صبح زود در ورزشگاه حضور داشتند به دلیل گرمای هوا خود را به راهروهای ورزشگاه رساندند. هنگام ورود به ورزشگاه در نگاه اول به نظر می‌رسد هنوز طبقه اول پر نشده ولی تعداد زیادی از مردم در راهروها حضور دارند.

* لو رفتن تاکتیک استقلال از سوی امیر قلعه‌نویی در برنامه صبح امروز ورزش و مردم باعث تعجب هواداران استقلال شده است. تعدادی از آنها معتقدند سرمربی استقلال نباید تاکتیک استقلال را لو می‌داد و می‌گفت امروز با چه سیستمی به میدان می‌رود.

* هواداران استقلال به شدت از غیبت خسرو حیدری در دیدار امروز نگران هستند.

* تماشاگران پرسپولیس با حالت جالبی شعار «6 تایی‌ها» را سر می‌دهند و در مقابل تماشاگران استقلال حضور استقلال در آسیا را به رخ هواداران رقیب کشاندند.

* تعدادی از هواداران استقلال با یادآوری دربی سال 79 که در آن پرویز برومند دروازه‌بان استقلال با مشت به صورت پایان رافت مهاجم پرسولیس زد سرود می‌خوانند. هواداران پرسپولیس هم علیه علیرضا نیکبخت واحدی شعار سر می‌دهند.

* شهبازی یکی از مسئولان سازمان لیگ در ورزشگاه حضور دارد.

* تعدادی از هواداران استقلال وقتی متوجه شدند عادل فردوسی‌پور گزارشکر دربی امروز است، ابراز ناراحتی کردند و معتقد بودند او چون پرسپولیسی است علیه استقلال گزارش خواهد کرد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)