استقلالی‌ها در دیدار با تیم همنام خوزستانی یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را گرامی داشتند.

به گزارش تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان در حالی از ساعت 16:45 دقیقه امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که تنها حدود 150 نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و استقبال کم تماشاگران باعث تعجب بازیکنان و خبرنگاران شده بود.

* هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول گرم کردن بودند، خسرو حیدری با بدشانسی از ناحیه کشاله ران احساس درد کرد و جای خود را در ترکیب استقلال به میلاد فخرالدینی داد.

* فرناندو خسوس، محمد طیبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نساری، رحیم مهدی زهیبی، حسن بیت سعید، عقیل کعبی، پریرا، روح‌الله سیف‌اللهی و سیدجلال عبدی 11 بازیکن استقلال خوزستان برای این دیدار هستند.

* هنگامی که کرار جاسم به همراه بازیکنان ذخیره در حال رفتن به سمت نیمکت بود در خصوص مراسم ایام محرم در کربلا برای بازیکنان صحبت می‌کرد.

* به مناسبت فرارسیدن ایام محرم مراسم ویژه این ایام در ورزشگاه انجام شد.

* در تونل ورزشگاه جایگاهی که بازیکنان از میکسدزون رد می‌شدند تا به تونل برسند در حال مرمت و بازسازی است.

* علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال در جایگاه ویژه نظاره‌گر این دیدار است.

* حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی و میثم رحمتی به سمت عبدالله ویسی و در سوی دیگر سیدجلال عبدی به سمت مجید صالح رفتند. میثم مجیدی با دسته گل سمت نیمکت تیم سابقش رفت.

* مهدی رحمتی با عبدالله ویسی برخورد گرمی داشت.

*روی بازوبند کاپیتانی استقلال که بر بازوی سید مهدی رحمتی بسته شده، عکسی از هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس دیده می‌شود.

*مارکار آقاجانیان دستیار کی‌روش در تیم ملی با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی از نزدیک نظاره‌گر دیدار دو تیم  است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)