پرسپولیس نیوز : دیدار دوستانه پرسپولیس با شهرداری تبریز با تاخیر آغاز خواهد شد.

 با اینکه مطابق اعلام قبلی قرار بود دیدار پرسپولیس و شهرداری از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه درفشی فر آغاز شود اما هنوز این بازی شروع نشده است.

*سوشا مکانی و مسعود همامی زیر نظر باقری مشغول تمرین هستند.

*محمد نوری و رضا نوروزی به طور اختصاصی به دور زمین می دوند.

*سوشا مکانی،مایکل اومانیا،مهرداد کفشگری، مهدی جعفرپور، محسن بنگر، حمید علی عسگری، امید عالیشاه، افشین اسماعیل زاده، محمد عباس زاده، پیام صادقیان و علی علیپور  بازیکنانی هستند که برای بازی در حال گرم کردن می باشند.

* حدود 50 تماشاگر با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد. 

* در حالی که خبرهایی مبنی بر اختلافات میان حسین عبدی و حمید درخشان شنیده می‌شود امروز همانند روز گذشته عبدی در تمرین پرسپولیس تا لحظه ارسال خبر حاضر نشد. 

 

* فرزاد آشوبی هافبک سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال که این روزها در تیم شهرداری تبریز حضور دارد برخورد گرمی با تعدادی از بازیکنان پرسپولیس داشت.

*بازیکنان تیم شهرداری تبریز با کاپشن های قرمز و شورت سبز مشغول گرم کردن در نیمه دیگر زمین هستند.هواداران پرسپولیس تیم شهرداری را با توجه به رنگ پیراهنش تشویق کردند.

 *کریم باقری،برای تماشای بازی به درفشی فر آمد.

 

* بازیکنان تیم شهرداری تبریز از ساعت 14 و 25 دقیقه با حضور در زمین چمن ورزشگاه درفشی‌فر مشغول گرم کردن بدن‌های خود شدند.

* بازیکن شهرداری از ساعت 13 به ورزشگاه آمدند تا برای بازی مقابل پرسپولیس آماده شوند.

* ژوزه تادو بازیکن برزیلی پرسپولیس در زمانی که بازیکنان مشغول گرم کردن بدن‌هایشان بودند روی نیمکت نشسته بود.

* کریم باقری هم به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس در محل بازی حاضر شد و با برخورد گرم سرخپوشان هم روبرو شد. بازیکنان شهرداری تبریز هم وقتی باقری را دیدند به سمت او رفتند و با وی خوش و بش کردند.

* رضا نورمحمدی هم در محل ورزشگاه حاضر شد تا به فیزیوتراپی بپردازد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)