پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از آغاز دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان از رفتار برخی افراد کنار زمین کلافه شده بود.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در شرایطی از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد که در ۳۰ دقیقه مانده به شروع این دیدار بیشتر از ۱۰ هزار هوادار اهوازی در ورزشگاه حضور دارند و رفته رفته بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

* بیرون ورزشگاه ترافیک سنگینی وجود دارد و مأموران نیروی انتظامی اتوبان منتهی به ورزشگاه را فقط برای حضور تماشاگران در ورزشگاه باز گذاشته‌اند.

* بازار پرچم‌فروشی در بیرون ورزشگاه داغ داغ بود، آنهم در حالی که باشگاه فولاد سعی می‌کرد پرچم و هدبند رایگان در اختیار تماشاگران قرار دهد.

* برانکو ایوانکوویچ به محض اینکه اتوبوس تیمش به ورزشگاه رسید به کنار زمین آمد و به هوادار خوش‌آمد گفت.

* با توجه به اینکه فقط ۱۰ درصد ورزشگاه غدیر در اختیار هواداران پرسپولیس قرار دارد،‌ قسمت کناری ورزشگاه که به تماشاگران تیم میهمان اختصاص دارد، زودتر از جاهای دیگر استادیوم پُر شد. هواداران پرسپولیس همچنان خواهان این هستند که جایگاه دیگری در اختیار آنها قرار گیرد که این اتفاق افتاد و در حال حاضر هواداران پرسپولیس بدون مشکل در ورزشگاه حضور دارند.

* بازیکنان تیم پرسپولیس ساعت ۱۳:۴۰ با استقبال هواداران خود وارد زمین شدند، کریم باقری در غیاب چوک وظیفه گرم کردن بازیکنان را با کمک مارکو بر عهده دارد.

* هواداران پرسپولیس تک تک بازیکنان این تیم را تشویق کردند و به آنها روحیه دادند.

* بازیکنان تیم فولاد نیز دقایقی پس از ورود پرسپولیسی‌ها به زمین آمده و مورد استقبال هواداران خود قرار گرفتند. عبدالله‌زاده بازیکن ملی‌پوش فولاد بیشتر از سایر بازیکنان مورد توجه قرار گرفت.

* هواداران پرسپولیس بنرهایی در حمایت از بازیکنان این تیم در دست داشتند و در این بین بنری که متعلق به بازیکن شماره ۱۸ پرسپولیس یعنی محسن ربیع‌خواه بود بیشتر به چشم می‌زد. گویا این اتفاق به دلیل روز تولد ربیع‌خواه اتفاق افتاده بود.

* شلوغی اطراف زمین با واکنش سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ همراه شد. او با کمک مسئولان ورزشگاه کنار زمین را خلوت کرد.

* توپ جمع‌کن‌ها، مسئولان ورزشگاه و افراد غیرمسئول دیگری در کنار زمین خواهان عکس گرفتن با برانکو شدند که در نهایت او را کلافه کردند.

* افشین پیروانی سرپرست جدید سرخ‌پوشان در کنار زمین کارهای هماهنگی مربوط به بازی را انجام می‌دهد و مورد تشویق تماشاگران پرسپولیس قرار گرفت.

* علیرضا بیرانوند در پایان گرم کردن بازیکنان با پرتاب دست‌هایش تماشاگران را به وجد آورد.

* مشکل اینترنت در ورزشگاه با اعتراض خبرنگاران و عکاسان همراه شد.

* کل کل هواداران دو تیم در ورزشگاه غدیر در نوع جالب توجه بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)