در پایان دیدار هوادار و پرسپولیس رضا عنایتی با بازیکن پرسپولیس درگیر شد.

در دقیقه ۷۰ دیدار هوادار و پرسپولیس اعلام خطای علی نعمتی روی بازیکن هوادار با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به محمدرضا ابوالفضلی کمک داور اول همراه شد.

* در دقیقه ۸۱ درگیری بین علی نعمتی و نیما انتظاری بازی را به جنجال کشید. در این لحظه در کنار زمین کادر فنی دو تیم با یکدیگر وارد درگیری لفظی شدند اما علی باقری با هُل دادن سعید آقایی از وی خواست روی نیمکت بنشیند و به درگیری وارد نشود.

*در دقیقه ۸۳ شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس هم با یکی از مدافعان هوادار وارد درگیری شد.

* اعتراض‌های نیمکت‌نشینان هوادار و پرسپولیس سبب به هم ریختن جو بازی شده بود و هواداران هم به تبعیت از کادر فنی دو تیم به تصمیمات داور اعتراض می‌کردند.

در دقایق انتهایی دیدار هوادار و پرسپولیس یحیی گل‌محمدی با استرس و اضطراب خاصی بازی را تماشا کرده و بابت از دست دادن ۳ امتیاز این مسابقه حسرت می‌خورد.

* به صدا درآمدن طبل طرفداران هوادار در انتهای بازی سبب اعتراض هواداران پرسپولیس شد.

* هواداران پرسپولیس در دقایق پایانی بازی بارها علیه رضا عنایتی سرمربی هوادار و داور شعار دادند و اعلام کردند همه جمع شدند تا جام را به استقلال بدهند.

* مسلم حق‌شناس دروازه‌بان هوادار پس از پایان بازی روی زمین افتاد.

* در زمان ورود بازیکنان دو تیم به رختکن سعید آقایی و محمد عسگری مربی پرسپولیس با رضا عنایتی با اعضای کادر فنی هوادار درگیر شدند.

* گل‌محمدی از شدت ناراحتی پس از اتمام مسابقه روی صندلی‌ها نشسته بود و به رختکن نمی‌رفت.

* هواداران پرسپولیس پس از اتمام بازی بار دیگر علیه رضا عنایتی و شاگردانش شعار دادند.

* روح‌الله باقری مهاجم سابق استقلال و فعلی هوادار در زمان ورود به رختکن با بوسیدن پیراهن آبی تیمش به سمت هواداران پرسپولیس رفت که سبب تحریک آنها شد.

* رضا درویش مدیرعامل و محمد محمدی مشاور پرسپولیس هم از شدت ناراحتی توان بلند شدن از روی صندلی‌های خود را نداشتند.

* پس از اینکه یحیی گل‌محمد با وجود گذشت ۵ دقیقه از اتمام مسابقه صندلی خود را برای رفتن به رختکن ترک کرد مورد تشویق شدید هواداران تیمش قرار گرفت.

* هواداران پرسپولیس از رضا درویش درخواست کردند مسائل داوری هفته‌های اخیر را با دقت و جدیت بیشتری پیگیری کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)