پرسپولیس نیوز : تماشاگران پرسپولیس استقبال خوبی از بازی تیمشان مقابل ملوان به عمل نیاورده‌اند.

در حالی دیدار پرسپولیس و ملوان ساعت 17:05 امروز آغاز می‌شود حدود 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و شور و اشتیاق چندانی هم نزد تماشاگران پرسپولیس برای تشویق بازیکنان و مربیان این تیم دیده نمی‌شود. یک ساعت قبل از آغاز بازی فقط 25 تماشاگر در سکوها دیده می‌شدند.

* مسئولان سازمان لیگ با قرار دادن چند صندلی در کنار زمین تدارک لازم را برای برگزاری مراسم تقدیر از رضا رویگری بازیگر صدا و سیما و خواننده سرود انقلابی، محمد رضا طالقانی رئیس پیشین فدراسیون کشتی و علی اصغر پورمحمدی رئیس پیشین شبکه سه سیما و معاون فعلی این سازمان، دیده‌اند.

* مسئولان سازمان لیگ همچنین در نظر دارند جایزه ویژه وریا غفوری که عنوان بهترین بازیکن جوان ایران در جام ملت‌های آسیا را در یک نظر سنجی در سایت این سازمان به دست آورده را به او اهدا کنند.

* تماشاگران ملوان که تعدادشان به 50 نفر می‌رسد به شدت تیم محبوب شهر خود را تشویق کرده و یک لحظه هم روی سکوها آرام و قرار ندارند.

* بازیکنان ملوان با پیراهن‌های آبی رنگ برای گرم کردن به زمین مسابقه آمدند که این مسئله با واکنش تماشاگران پرسپولیس مواجه شد.

* حسین ماهینی بازیکن پیشین پرسپولیس برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه شد اما در نهایت با حضور روی سکوها مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* تماشاگران پرسپولیس با ورود بازیکنان این تیم به زمین با شور و هیجان تیم خود را تشویق نکردند.

 

* مراسم تجلیل از وریا غفوری پدیده لیگ در جام ملت های آسیا به عجیب ترین شکل ممکن برگزار شد. در حالی که می شد در بازی سپاهان و در برابر تماشاگران خودی جایزه او در اصفهان اهدا شود این مراسم با کمترین هیجان ممکن در تهران برگزار شده و یک خودروی mvm550 به وی اهدا شد.

 

* غفوری اعلام شد بخشی از پول خودرو را به سرطانی های شهر خودش اختصاص می دهد و بقیه را صرف بدهی هایش می کند!

 

* مجری برنامه اصرار داشت غفوری خودش ماشین را روشن کند و ببرد و همه استرس داشتند وی تصادف نکند!

 

* نماینده شرکت خودرو سازی صحبت های عجیبی پشت بلندگو داشت و تعریف زیادی از خودرویشان کرد.

 

* مجری مراسم به اشتباه گفت احمدی گزارشگر بازی است در حالی که مزدک میرزایی در جایگاه گزارش بازی قرار داشت.

 

* لحظاتی قبل از بازی تصویر ورود داوران و دو تیم پخش شد که مشخص شد محسن ترکی داور بازی است، در حالی که به شکلی عجیب پیش از بازی اسامی داوران اعلام نشده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)