پرسپولیس نیوز : اسطوره باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین این تیم حاضر شد تا به تماشای دیدار تدارکاتی سرخ‌پوشان بنشیند.

علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد تا به تماشای دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل پاراگ بنشیند.

پروین ضمن خوش و بش با پرسپولیسی‌ها قصد دارد تا با برانکو سرمربی پرسپولیس درخصوص اتفاقات رخ داده اخیر بین او و کی‌روش سرمربی تیم ملی میانجی‌گری کند.

پروین همچنین قصد دارد در صورت فراهم بودن شرایط امروز به فرودگاه امام خمینی برود تا ضمن استقبال از ملی‌پوشان کشورمان با کی‌روش هم به صحبت بپردازد.

 

* رامین رضائیان که در پرسپولیس با شماره 27 بازی می‌کند در بازی تدارکاتی امروز شماره 73 را پوشیده بود.

* هواداران پرسپولیس بنری به ورزشگاه شهید کاظمی آورده بودند که روی آن عکس نریمان جهان درج شده بود.

* رامین رضائیان در دقیقه 40 بازی از زمین بازی بیرون آمد و سرخپوشان دقایق آخر بازی در نیمه اول را 10 نفره انجام دادند و جالب اینجاست که گل تیم پاراگ هم در زمانی که پرسپولیس 10 نفره بود به ثمر رسید.

*در اواخر نیمه اول بازیکن تیم پاراگ روی فرشاد احمدزاده خطایی انجام داد اما داور این خطا را نگرفت تا این موضوع باعث عصبانیت احمدزاده شود. بازیکن شماره 10 پرسپولیس آنقدر عصبانی بود که به محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس گفت با داور برخورد خواهد کرد.

*بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس در نیمه اول در گوشه‌ای از زمین مشغول گرم کردن بدن‌های خود بودند تا در نیمه دوم بتوانند به بازی بیایند.

 

 علی اکبر طاهری، علی پروین، محمد پنجعلی و اسماعیل هلالی عصر امروز شنبه در ورزشگاه شهید کاظی حضور یافتند تا دیدار تدارکاتی سرخپوشان را برابر تیم پاراگ به نظاره بنشینند. همچنین محمد علی ترکاشوند و پندار خمارلو نیز در ورزشگاه حضور دارند.

 

* 500 هوادار در ورزشگاه حضور یافتند.

* حسین ماهینی به عنوان کاپیتان در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت.

* هواداران پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ را به شدت تشویق کردند.

* تیم پرسپولیس با لباس های قرمزرنگ و تیم پاراگ با لباس زردرنگ در بازی امروز حضور داشتند.

* پسر کریم باقری در جایگاه تماشاگران حضور یافت و تماشاگر بازی شد.

* مهدی طارمی با کفش های جدید قرمز رنگ در این بازی دوستانه حاضر بود.

* سامان نریمان جهان در بین بازیکنان ذخیره تیم پرسپولیس حضور دارد.وی پیراهن شماره 55 را برتن کرده است.این در حالی است که پیش از این گفته می شد نریمان جهان 8 خواهد پوشید.

* علی علیپور که چند روزی مشکل سرماخوردگی داشت امروز بدون مشکل در ورزشگاه حاضر بود.

 

از حواشی این بازی می توان به اعتراضات پیاپی بازیکنان پرسپولیس به قضاوت این بازی اشاره کرد، قضاوتی که سرخ پوشان معتقدند یک طرفه و به ضرر آنهاست.

گل دوم پاراگی ها نیز در حالی به ثمر رسید که سرخ پوشان به دلیل مصدومیت رضاییان و خروج او برای مداوا، 10 نفره به بازی خود ادامه می دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)