مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به اقدام ناظر دیدار این تیم برابر پیکان و جلوگیری از ورود سرخپوشان به زمین اعتراض کرد.

تیم پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) به مصاف پیکان رفت. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس نسبت به تأخیر بازیکنان برای ورود به زمین و ایرادی که ناظر بازی نسبت به لباس تیم پرسپولیس گرفت، به داور و عوامل برگزاری مسابقه اعتراض کرد.

* یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی سرمربیان دو تیم که از دوستان صمیمی یکدیگر هستند، قبل از بازی خوش‌وبش گرمی با هم داشتند.

* همچنان بخشی‌هایی از سکوهای ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است.

* ناظر مسابقه پیش از آغاز بازی، بازیکنان پرسپولیس را برای دقایقی در رختکن معطل کرد و به آنها اجازه ورود به زمین نمی‌داد که این مسئله، ناراحتی یحیی گل‌محمدی را در پی داشت. ظاهراً او از لباس سرخپوشان ایراد گرفته بود.

* در دقیقه 39 و پس از درگیری لفظی فرهاد مجد کرمانشاهی دروازه‌بان پیکان با بازیکن پرسپولیس، سرمربی پیکان با صدای بلند بر سر دروازه‌بان تیمش فریاد زد و از او خواست که به این جدال لفظی پایان بدهد.

* پیش از آغاز بازی کادر فنی دو تیم برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و با هم خوش و بش کردند.

* محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس و حسین خیبری عضو هیأت مدیره این باشگاه برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمدند. برخی از مدیران باشگاه پیکان هم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

* به دلیل بارش شدید برف و باران از روز گذشته در تهران روی چمن ورزشگاه آزادی کاور کشیده شده بود تا چمن آماده بازی امروز باشد.

* پیش از آغاز بازی علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سعید صادقی و وحید امیری به سمت نیمکت پیکان رفتند و با مجتبی حسینی خوش و بش کردند.

* سیدجلال حسینی مربی تیم پرسپولیس از روی سکوها بازی امروز این تیم مقابل پیکان را تماشا می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)