پرسپولیس نیوز :  در فاصله حدود نیم ساعت مانده تا آغاز بازی فقط 100 هوادار پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

حاشیه های بازی تیم های پرسپولیس و صبای قم به شرح زیر است:

*اتوبوس حامل بازیکنان تیم صبای قم حدود یک ساعت و پنجاه دقیقه پیش از شروع بازی و رأس ساعت 15:40 به ورزشگاه آزادی رسیدند تا برای دیدار با پرسپولیس آماده شوند.

* با توجه به همزمانی برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و صبای قم در ورزشگاه آزادی با مسابقات جهانی کشتی فرنگی در سالن 12 هزار نفری آزادی در حال برگزاری است که مورد استقبال خوب طرفداران این رشته هم قرار گرفته است.

* هواداران پرسپولیس که برای تماشای بازی زود به آزادی رسیده اند با توجه به رایگان بودن تماشای مسابقات کشتی فرنگی برای فرار از سرما به سالن 12 هزار نفری رفته و به تشویق کشتی گیران می پردازند تا پیش از بازی به استادیوم آزادی بروند.

*تجمع لیدرهای پرسپولیس بیرون ورزشگاه جلب توجه می کرد. به نظر می رسد در حالی که این احتمال می رود که امروز حاشیه هایی برای حمید درخشان از روی سکوها ایجاد شود لیدرهای تیم پرسپولیس برای این مهم خود را آماده می کردند.

*در محل استقرار نمایندگان فدراسیون و سازمان لیگ بنری وجود دارد که روی آن نوشته شده است: فرخنده زادروز حضرت زینب و روز پرستار گرامی باد.

* اعضای تیم صبا قم از ساعت 16:25 دقیقه برای گرم کردن وارد زمین شدند.

*طرفداران پرسپولیس از امید عالیشاه خواهان گلزنی شدند.

* سوشا مکانی اولین بازیکن پرسپولیس بود که برای گرم کردن پس از گلرهای صبا وارد چمن شد و پس از وی سایر بازیکنان هم به میدان آمدند.

* در فاصله حدود نیم ساعت مانده تا آغاز بازی فقط 100 هوادار پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*هواداران پرسپولیس جواد کاظمیان را تشویق کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)