داوران بازی سوپرجام برای ارتباط گرفتن با هم در طول مسابقه از هندزفری استفاده می کنند و همچنان از هدست های داوری خبری نیست.

* در اتفاقی عجیب تیم داوری این مسابقه برای ارتباط گرفتن از هندزفری و ایرپاد به جای هدست استفاده کردند.

* امیرحسین محتشم رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی، ابراهیم شکوری معاون اجرایی و مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم لحظاتی پس از شروع مسابقه برای تماشای این دیدار وارد ورزشگاه شدند.

* در دقیقه ۱۶ عیسی آل‌کثیر برای پرسپولیس موفق به گلزنی شد و در حالیکه برادرزاده وی به خوشحالی می‌پرداخت داور این گل را مردود اعلام کرد و این موضوع سبب ناراحتی این کودک شد.

*‌ پس از اشتباه آقایی روی یکی از موقعیت‌های تراکتور حامد لک فریاد بلندی سر هم‌تیمی خود کشید.

* جایگاه VVIP و VIP ورزشگاه آزادی در این دیدار پر از مسئولان و مهمان‌هایی هستند که به دعوت دو باشگاه در ورزشگاه حاضر شده اند.

* بهرام رضاییان عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتور و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هم در لحظات پایانی نیمه اول به ورزشگاه آمد.

* در دقیقه ۴۴ برخورد سنگینی بین بازیکن تراکتور و حامد لک پیش آمد که این امر سبب مصدومیت دروازه‌بان پرسپولیس شد و به همین دلیل بازی برای لحظاتی متوقف شد.

* میلاد فخرالدینی بعد از خطایی که در دقایق پایانی نیمه اول انجام داد اعتراض کرد.

* در اقدامی جالب یحیی گل محمدی در دقایقی که بازی متوقف شده بود کنار زمین با یک بطری آب خود را سرگرم کرد که این موضوع سوژه فیلمبردار بازی هم شد. به این سرگرمی که سرمربی پرسپولیس انجام می داد چالش بطری می گویند.

منصور قنبرزاده (سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال)، حیدر بهاروند (رئیس سازمان لیگ و نایب رئیس دوم فدراسیون)‌، محمدرضا کشوری‌فر (دبیر سازمان لیگ فوتبال)‌ و جعفر سمیعی (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس)‌ هم برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* سمیعی پس از ورود به جایگاه VVIP با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان بازرسی خوش و بش گرمی انجام داد.

* پیش از آغاز بازی مراسمی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت اجرا شد و صلوات خاصه امام رضا (ع) با حضور خادمان حرم این امام همام از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

*‌ در فاصله ۵ دقیقه تا شروع مسابقه بخشی از استیج اهدای کاپ سوپرجام به تیم برنده این مسابقه از تونل به کنار زمین ورزشگاه آزادی منتقل شد.

*‌ قبل از شروع مسابقه از سه داور فوتبال کشورمان که یکی از آنها بر اثر یک سانحه دچار معلولیت شده با حضور محمدرضا اخباری و سیدجلال حسینی کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و تراکتور تجلیل شد.

* بیشتر بازیکنان تیم تراکتور قبل از شروع مسابقه به سمت یحیی گل‌محمدی و دستیارانش رفتند و از آنها رخصت گرفتند؛ همچنین احسان پهلوان، سعید آقایی و حامد لک که سابقه بازی در تیم حریف را دارند برای دقایقی با مسئولین و نیمکت‌نشینان تراکتور خوش و بش کردند.

* کادر فنی دو تیم هم خوش و بش گرمی با هم قبل از شروع مسابقه داشتند.

*‌ در دقیقه ابتدایی این بازی رسول خطیبی روی نیمکت تیمش نشسته و حمید عبداللهی دستیارش از کنار زمین به هدایت بازیکنان این تیم پرداخت.

در زمان گرم کردن بازیکنان پرسپولیس و تراکتور، صیاد کوکبی مهاجم تیم میهمان در کنار زمین با خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران فدارسیون فوتبال عکس یادگیری گرفت.

* جمشید تقی‌زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

* کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت دیدار با تراکتور را از دست داده به همراه فرشاد فرجی بازیکن محروم پرسپولیس برای تماشای مسابقه وارد ورزشگاه شدند.

* مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در زمان گرم کردن بازیکنان این تیم برای لحظاتی با میثم تیموری هم‌استانی مازندرانی خود و مدافع تراکتور خوش و بش گرمی داشت.

* عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو و میلاد سرلک در کنار کادر پزشکی پرسپولیس در کنار زمین عکس یادگاری گرفتند.

* تعدادی از خادمان امام رضا (ع) در آستانه ولادت امام هشتم همراه با پرچم‌هایی از بارگاه ملکوتی این امام همام به ورزشگاه آمدند تا قبل از شروع بازی مراسم خاصی با حضور آنها برگزار شود.

* علیرضا پژمان مربی تیم تراکتور در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم دقایقی با کریم باقری صحبت کرد.

* در فاصله‌ای حدود ۲۵ دقیقه تا شروع مسابقه مسئولان ورزشگاه آزادی مشغول نصب بنرهای تبلیغاتی اطراف زمین بودند.

* احسان پهلوان هم که سابقه حضور در تراکتور را دارد برای دقایقی با کادر فنی حریف خوش و بش کرد.

* تعدادی از اعضای کانون هواداران پرسپولیس و چند کودک نیز برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

* بردار عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس و فرزندش هم در ورزشگاه حضور دارند.برادرزاده عیسی آل‌کثیری همان فردی است که مهاجم سرخ‌پوشان پس از بازی با پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت منظور از شادی گلش تقدیم این گل به وی بوده و به همین دلیل چشمان خود را کشید تا حالت چشمان بردارزاده‌‌اش را تقلید کند.

*کاپ قهرمانی سوپرجام نیم ساعت قبل از شروع بازی به کنار زمین آورده شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)