پرسپولیس نیوز : سوت پایان مسابقه روز گذشته پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان آغازگر حواشی عجیبی بود که در اکثر خبرگزاری های ورزشی بازتابی نداشت.

به گزارش اختصاصی پرسپولیس نیوز،  هواداران پرسپولیس که  اکثر آنها با وجود تساوی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان انتهای جدولی پس از اتفاقات عجیب و تغییرات باشگاه پیش از آغاز هفته هشتم لیگ برتر تا دقیقه 90 برای ابراز انتقادات خود صبر کرده بودند به یک باره پس از سوت پایان بازی تبدیل به انباری از باروت آتش گرفته شدند.

 

آنها ابتدا تندترین انتقادات را نسبت به سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه مطرح کرده و رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس را به رخ او کشیدند که استفاده برخی لغات در تعدادی از شعارها آن قدر لخت و بی پرواست که حتی با سانسور سه نقطه ای هم قابل نقل کردن نیست. مثبت ترین این شعارها ، سیاسی یادت باشه سردار سرورته و سیاسی یادت باشه، رحیمی سرورته بود.

 

پس از آن درخشان با شعار حیاکن رها و علی دایــــی  مورد استقبال قرار گرفت و سپس سمت و سوی انتقادات پرسپولیسی ها به سمت امیررضا خادم معاون وزارت ورزش و تصمیم گیرنده حال و روز این روزهای پرسپولیس تغییر کرده و این قهرمان سابق کشتی مورد انتقاد دلسوخته های پرسپولیس قرار گرفت.

 

اما این پایان ماجرا نبود و هزاران هوادار پرسپولیس حتی یک ساعت پس از پایان بازی و خاموش شدن نورافکن ها هم در ورزشگاه مانده و به شعار دادن ادامه دادند. این شعارها رفته رفته به سمت مسئولان کلیدی تر حرکت کرده و دقایق کوتاهی گودرزی وزیر ورزش و جوانان را به خاطر انتخاب این هیئت مدیره برای پرسپولیس شامل شد. اما جنجالی ترین اتفاق رخ داده روز گذشته ورزشگاه جایی بود که هواداران پرسپولیس آن قدر ناراحت شدند که از  رئیس محترم جمهوری هم به خاطره انتخاب وزیر ورزش گلایه کردند و خواستند دقت بیشتری در انتخاب کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)