پنجشنبه 10 اردیبهشت(19:47) // تکمیلی

مرجع خبری پرسپولیس : فوتبال پرسپولیس امروز پنج شنبه در حالی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور به مصاف سپاهان رفت که بالغ بر 70 هزار تماشاگر برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه آمده بودند.

با وجود بارش باران و آسمان ابری شهر تهران استقبال خوبی از این بازی به عمل آمده بود. دقایقی پیش از آغاز بازی با توجه بشدت باران تعدادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس ورزشگاه را ترک کردند.

* اسکوربورد ورزشگاه آزادی دقایق ابتدایی بازی پرسپولیس- سپاهان را پخش نکرد. همزمانی این مسابقه با دیدار مس رفسنجان – استقلال باعث شده بود تا شبکه سوم سیما بازی کرمان را پوشش دهد به همین خاطر اسکوربورد ورزشگاه دقایق ابتدایی بازی پرسپولیس را پخش نکرد.

* افشین قطبی، محسن خلیلی، عباس انصاریفرد، مجید فرخزادی، مهدی تاج و رحمان رضایی با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه، مسابقه امروز پرسپولیس مقابل سپاهان را تماشا کردند .

ادامه حواشی در ادامه مطلب …..

 

* افشین قطبی با گذشت دقایقی از آغاز دیدار پرسپولیس سپاهان در میان تشویق شدید تماشاگران پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شد و در جایگاه ویژه کنار مهدی تاج بازی سرخپوشان تهرانی را به تماشا نشست.

* علی کریمی چهره شاخص این بازی در طول مسابقه بشدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* مازیار زارع که گل اول تیم پرسپولیس را به ثمر رساند بشدت از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

* الونگ الونگ بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل جاری به عضویت تیم سپاهان درآمده است پیش از آغاز مسابقه و در زمان گرم کردن خود بشدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* حدود 300 نفر از هواداران تیم فوتبال سپاهان برای تشویق تیم خود به ورزشگاه آزادی آمده و در طبقه دوم این ورزشگاه مستقر شده بودند.

* پس از اینکه در دقایق پایانی این دیدار علیرضا محمد دچار آسیب دیدگی شد و محسن ترکی به آن توجهی نکرد، عباس انصاری فرد به نزد تاج رفت و بشدت از این موضوع گلایه کرد. هواداران پرسپولیس هم نسبت به این صحنه به داور دیدار معترض شدند.

* نلو وینگادا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در طول بازی بارها همچون یک توپ جمع کن توپ هایی که به بیرون زمین می رفت را برای بازیکنان دو تیم پرتاب می کرد و این در حالی بود که تیمش از حریف سپاهانی پیش بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)