مرجع خبری پرسپولیس : تمرين اعضاى تيم پرسپوليس ديروز ساعت ۷ و ۳۰ دقيقه به وقت آلمان انجام شد. اين تمرين حدودا يك ساعت به طول انجاميد، همچنين ۲ ساعت بعد از آن هم سرخپوشان به سالن بدنسازى رفته و به كار با وزنه  پرداختند.


مصدوميت جزئى

در جريان تمرين غلامرضا رضايى با مصدوميت جزئى مواجه نشد كه بلافاصله اين آسيب ديدگى برطرف شد و همراه با تيم به تمرين پرداخت.


رضايت دايى از آرفى

على دايى از بازيكنان خارجى تيمش نهايت رضايت را داشت. آرفى هم در بازى روز گذشته مقابل دورتموند و هم در تمرينات خوب ظاهر شد كه همين مساله سبب شد تا دايى از وى راضى باشد.


تذكر دايى به مدافعان

در بازى سرخپوشان مقابل منتخب دورتموند، دروازه  پرسپوليس يك بار باز شد و دليل آن هم غفلت مدافعان بود.



به همين دليل دايى در تمرين ديروز اين نكته را متذكر شد و از مدافعان تيم خواست روى اين موضوع دقت بيشترى داشته باشند. در ضمن آرفى، نوروزى، نورمحمدى و نورى از بازيكنانى بودند كه در اين ديدار گلزنى كردند.


زارعى و الهايى جدا تمرين كردند

مهدى شيرى همچنان با تيم تمرين مى كند اما هنوز نتوانسته است كه دايى را راضى كند و علت غيبت خود را توجيه كند. مجتبى زارعى و مهدى الهايى كه دچار مصدوميت شده بودند به صورت جدا از تيم تمرين كردند.


گرما


جو گرما در آلمان بسيار زياده بود و باعث شد كه پرسپوليسى  ها به سختى و با نارضايتى تمرين كنند.
دايى از دروازه بانان راضى بود

عملكرد دروازه بانان تيم سبب رضايت دايى شد طورى كه باعث شد خيال دايى از بابت دروازه  راحت باشد.


بعد از اولتيماتوم فدراسيون فوتبال در ارتباط با ملى پوشان، مسئولان پرسپوليس در تلاش هستند تا براى بازيكنان ملى پوش خود به موقع بليت تهيه كرده تا زودتر به ايران باز گردند و به تيم ملحق شوند.


تمرين امروز

تمرين امروز تيم پرسپوليس سبك انجام مى شود، در ضمن سومين ديدار تداركاتى اين تيم هم مقابل ويدينگ هوفن آلمان انجام مى شود. روز جمعه تمرين سبك براى سرخپوشان در نظر گرفته است كه اين تمرين در كمپ كايزراى آلمان انجام مى شود. در ضمن سرخپوشان روز شنبه به ايران  باز مى گردند.اولين تمرين اين تيم هم در شركت واحد روز دوشنبه است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)