مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليسي‌ها اردوي خود در شب پيش از بازي با سپاهان را به دعوت مالك هتل بين المللي اسپيناس،‌ در اين هتل برگزار كردند.

 

سرخپوشان  در حالي اردوي خود در هتل اسپيناس را برگزار كردند كه جلسه آناليز و روابط عمومي باشگاه و صرف شام در تالاري جديد برگزار شد. تالار زيباي پاسارگاد،‌ محلي بود كه ميزبان پرسپوليسي‌ها براي جلسات امشب‌شان بود.

 

 

در حاشيه جلسه سرخپوشان در اردوي هتل اسپيناس،‌ از حميد علي عسكر و غلامرضا رضايي تقدير شد. حبيب كاشاني و علي دايي با اهداء حلقه گل هايي به اين دو بازيكن از زحمات و تلاش‌هاي آنها در تيم ملي اميد در مسابقات گوانگجو تقدير كردند.

 

– كاشاني به بازيكنان گفت تا بازي با پيكان قزوين تا 50 درصد قرارداد‌شان پرداخت خواهد شد. سرپرست باشگاه پرسپوليس با اعلام اينكه به دليل حضور سعيدلو در چين،‌ امكان پرداخت بخشي از اقساط بازيكنان در اول آذر ماه مهيا نشد به آنها وعده داد با رسيدن قسط شهرداري تهران به عنوان اسپانسر تيم و كمك سازمان،‌ بازيكنان مطالبات خود را دريافت خواهند كرد.

علي اصغر اميري،‌ مالك هتل اسپيناس در پايان جلسه سرخپوشان به آنها وعده داد در صورت پيروزي در برابر سپاهان،‌ خبرهاي خوبي بري آنها دارد. اين صحبت اميري پيگيري برخي بازيكنان را به دنبال داشت. آنها مي‌خواستند بدانند پاداشي در نظر گرفته شده يا ماجرا چيز ديگري است !

 

در طول صرف شام،‌ پخش موسيقي زنده براي بازيكنان با استقبال آنها مواجه شد.

 

در جلسه امشب، روابط عمومي باشگاه پرسپوليس اقدام به توزيع فرم‌هاي اطلاعات شخصي در بين بازيكنان كرد. اطلاعات اين فرم‌ها در صفحه شخصي بازيكنان در سايت رسمي باشگاه پرسپوليس درج خواهد شد.

 

كليپي از برد پرسپوليس در بازي برابر داماش گيلان تهيه شده بود كه در جلسه ويژه روابط عمومي براي بازيكنان و كادر فني پخش شد.

 


پرداخت پاداش برد در برابر داماش

پرسپوليسي‌ها پاداش برد در برابر داماش گيلان را دريافت مي‌كنند.

‌ پاداش برد سرخپوشان تهراني در برابر داماش گيلان از مسابقات جام حذفي فوتبال كشور در اختيار محمود خوردبين،‌ سرپرست تيم قرار گرفت.خوردبين اين پاداش‌ها را صبح فردا (دوشنبه) و پيش از بازي با سپاهان به بازيكنان و كادر فني پرداخت مي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)