خبرگزاری پرسپولیس : دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان با اعلام مسئولان ورزشگاه آزادی در حضور 43 هزار و 733 نفر برگزار شد.

 دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان که امشب در چارچوب مرحله چهارم و انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حواشی نیمه دوم این بازی را در زیر می خوانید:

* در پایان نیمه نخست علی کریمی به رختکن تیم ایران رفت. ضمن اینکه تماشاگران در این لحظات با دیدن عادل فردوسی پور به شدت او را تشویق کردند.

* تماشاگران ایران پس از گل برتری تیم ازبکستان بارها به تصمیمات داور و کمک داور مسابقه اعتراض کرده و شعارهایی علیه این داوران سر دادند.

* طبق اعلام مسئولان ورزشگاه آزادی 43 هزار و 733 نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند. در دقایق پایانی مسابقه تمام تماشاگران سر پا ایستاده و بازی را تماشا می کردند.

 مهاجم تیم ملی ایران که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود در بین دو نیمه به صورت سرپایی در تونل ورزشگاه مداوا شد.

 * یکی از بازیکنان ازبکستان که در پایان نیمه اول قصد داشت زمین بازی را به قصد رختکن ترک کند به خاطر خیس بودن تونل ورزشگاه سر خورده و دچار مصدومیت شد.

 * پس از اینکه داور مسابقه در یک صحنه خطا روی اشکان دژاگه را نگرفت برای دقایقی جو بازی متشنج و از دست داور خارج شد. وی در این صحنه به دژاگه و یک بازیکن ازبکستانی کارت زرد نشان داد که این موضوع اعتراض نیمکت نشینان کشورمان را در پی داشت.

 * مهرداد پولادی برای محافظت از انگشت دستش با آتلی سیاه رنگ بازی را دنبال می‌کند.

تیم ملی ایران به خاطر ناهماهنگی در تعویض با 10 نفر نیمه دوم را آغاز کرد که بر همین اساس با بیرون رفتن خلعتبری از ترکیب تیم ملی کریم انصاری فرد با گذشته ثانیه‌هایی از نیمه دوم و توقف مسابقه وارد زمین شد.

 بازیکن تیم ملی ایران با دریافت کارت زرد از داور در دیدار برابر ازبکستان بازی بعدی تیم ملی را از دست داد.محمد نوری بازیکن ملی‌پوش ایران در این دیدار از علی احمد مدحد سیف البداوی از امارات، داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد و به این ترتیب 2 کارته شد و بازی بعدی تیم ملی را از دست داد.

* در 5 دقیقه پایانی مسابقه هادی آیت اللهی جایگاه ویژه را ترک کرد ضمن اینکه حمید سجادی معاون قهرمانی  وزارت ورزش و جوانان، عزیزی خادم و علی کفاشیان روی هر موقعیت ایران از جا بلند شده و به اتفاقات واکنش نشان می داد.

* از دقیقه 87 به بعد تعدادی از تماشاگران علیه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال شعار دادند و خواستار جدایی او از این فدراسیون شدند.

در نیمه‌ی دوم تماشاگران به دلیل عملکرد تیم داوری به شدت علیه داور مسابقه شعار می‌دادند. آن‌ها همچنین نسبت به عملکرد پژمان نوری و آندو تیموریان تا زمانی که در زمین حضور داشت اعتراض می‌کردند اما علیه تیم ملی شعاری نمی‌دادند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه از دقیقه 85 بازی وقتی دیدند که تیم ملی ایران یک بر صفر از ازبکستان عقب افتاده است تا برای نخستین بار در تاریخ فوتبال این دو کشور، ایران مقابل ازبک‌ها بازنده میدان باشد، علیه علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال شعار دادند.

 

*تماشاگران در انتهای بازی و در حالی که از باخت تیم‌ملی ناراحت بودند علیه کفاشیان شعار می‌دادند: « کفاشیان، خنده بسه، کفاشیان حیا کن، فدراسیون را رها کن»

 

*تماشاگران در انتهای مسابقه، نارنجک به زمین بازی پرتاب کردند.

 

*ازبک‌ها در انتهای بازی و در حالی که از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیدند به طور عجیبی خوشحالی می‌کردند و حتی قصد داشتند این خوشحالی را با داور تقسیم کنند.

 

 تماشاگرانی که برای تماشای دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان به ورزشگاه آمده بودند، پس از باخت یک بر صفر واکنش تندی نشان دادند.

 تماشاگران پس از باخت تیم ملی ایران به شدت علی کفاشیان و ملی‌پوشان شعار دادند آن‌ها می‌گفتند کفاشیان حیا کن تیم ملی را رها کن، تیم ملی بی‌غیرت نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم و بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم.

 

*نیروی انتظامی در پایان بازی با ایجاد حلقه دور کفاشیان از وی محافظت می‌کرد تا جو  ایجاد شده علیه وی فروکش کند و سپس از ورزشگاه خارج شود. 

 

*تماشاگران پس از باخت تیم‌ملی خطاب به بازیکنان شعار می‌دادند:« با این همه هوادار والا خجالت داره.»

ملی‌پوشان هنگامی که قصد ترک زمین را داشتند، از سوی تماشاگران هو شدند.

 

گلزن ازبکستان بهترین بازیکن میدان شد
 گلزن ازبکستان به عنوان بهترین بازیکن دیدار با ایران انتخاب شد.
باکایف بازیکن شماره 10 ازبکستان که تک گل بازی را به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.
 
دهنوی و کریمی تست دوپینگ دادند
پس از پایان بازی ایران و ازبکستان، از قاسم دهنوی و یعقوب کریمی تست دوپینگ گرفته شد. پس از پایان دیدار دو تیم ایران و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی2014 برزیل که با برتری یک بر صفر ازبک‌ها همراه بود، از قاسم دهنوی و یعقوب کریمی تست دوپینگ گرفته شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)