پرسپولیس نیوز : به نظر می رسد علت اصلی حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه فولادشهر فحاشی علیه محسن بنگر بود !

تعدادی از هواداران سپاهان در جریان مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن به ورزشگاه فولاد شهر آمدند و با حضور در جمع هواداران ذوب آهن مشغول تماشای مسابقه شدند. هنوز دقایقی از شروع مسابقه نگذشته بود که این عده شروع به فحاشی علیه محسن بنگر کردند.

سپاهانی ها که در تهران و در ورزشگاه آزادی هم علیه مدافع پرسپولیس 90 دقیقه فحاشی کردند و با جریمه ای هم مواجه نشدند، صراحتا اعلام می کردند دلیل حضورشان در فولاد شهر تسویه حساب با بنگر و فحاشی علیه این بازیکن است !

کار تا جایی ادامه پیدا کرد که هواداران ذوب آهن با سپاهانی ها درگیر شدند و در حالی که پیش از شروع مسابقه با یکدیگر متحد بودند تنش بین آن ها حسابی بالا گرفت.

این در شرایطی است که محسن بنگر به حکم کمیته انضباطی نتوانست تیمش را در سفر به اصفهان همراهی کند و سپاهانی ها حتی در غیاب این بازیکن علیه او و خانواده اش فحاشی کردند !

 

کار شایسته کریم انصاری فرد در فردوگاه

پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب آهن و در زمان بازگشت کاروان این تیم به تهران، کریم انصاری فرد در صف طولانی دریافت کارت پرواز ایستاده بود که حضور یک کودک معلول به همراه مادرش در فرودگاه، توجه شماره 9 پرسپولیس را جلب کرد.

انصاری فرد صف طولانی را رها کرد و به کنار این کودک رفت و برای دقایقی مشغول صحبت کردن و بازی با او شد. مهاجم پرسپولیس از این کودک خواست همیشه طرفدار پرسپولیس بماند و پرسپولیسی ها هم همیشه او را دوست خواهند داشت. این اقدام انصاری فرد مورد توجه حاضرین در فرودگاه قرار گرفته بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)