مرجع خبری پرسپولیس(11:07) / چهارشنبه 11 دیدر حاشيه ديدار پرسپوليس – ملوان

نورى همه را شوكه كرد
قرار گرفتن ثابت هافبك پرسپوليس در تركيب سبب تعجب همه شد. پژمان نورى كه به دليل سفر با تيم ملى در تمرينات قرمزها شركت نكرده بود از ابتداى بازى در تركيب ثابت قرار گرفت تا همين موضوع سبب تعجب همگان شود.
پخش بازى استقلال براى پرسپوليسى ها
اسكوربورد ورزشگاه برخلاف هفته هاى گذشته اين بار درست بود. همين اتفاق سبب شد تا بازى استقلال – سپاهان براى هواداران حاضر در ورزشگاه به صورت مستقيم پخش شود تا آنها از ديدن شكست آبى ها پيش از شروع بازى تيمشان لذت ببرند.
مراسم مداحى در آزادى
به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم پيش از شروع بازى مراسم مداحى و نوحه خوانى در ورزشگاه صورت گرفت كه در اين بين هواداران پرسپوليسى مداح اهل بيت را همراهى مى كردند.
طرفداران ملوان در طبقه اول
برخلاف بازى هاى گذشته كه طرفداران تيم ميهمان در طبقه دوم ورزشگاه حضور داشتند، اين بار تماشاگران انزلى چى در طبقه اول استاديوم آزادى به تشويق تيمشان پرداختند. ملوانى ها چيزى در حدود ۳۰۰ نفر بودند.
يك دقيقه سكوت براى غزه
پيش از شروع بازى، بازيكنان هر ۲ تيم جهت همدردى با مردم ستمديده غزه يك دقيقه سكوت كردند تا تاثر خود را از فاجعه دردناك غزه و به شهادت رسيدن مردم آن ابراز كنند.
4 پرسپوليسى به سمت نيمكت ملوان رفتند
از كادر فنى افشين پيروانى و نعيم سعداوى جهت عرض ادب و احترام به سوى نيمكت تيم ميهمان رفتند. نيكبخت و بادامكى نيز از جمله بازيكنانى بودند كه از احمدزاده رخصت گرفتند.
واعظى و زارعى خط خوردند
برخلاف انتظارات، مهدى واعظى و مسعود زارعى ۲ بازيكنى بودند كه در ليست ۱۸ نفره پرسپوليس قرار نداشتند. اين در حالى بود كه پيش از اين صحبت از به ميدان رفتن واعظى در بازى ديروز بود اما سنگربان پرسپوليس حتى روى نيمكت تيمش هم حضور نداشت.
5 دقيقه تاخير به خاطر استقلال
بازى۲ تيم با ۵ دقيقه تاخير صورت گرفت. ديدار استقلال – سپاهان و تداخل زمانى ۲ بازى اصفهان و تهران در دقايق پايانى سبب شد تا براى پوشش پخش مستقيم بازى پرسپوليس اين ديدار با ۵ دقيقه تاخير آغاز شود.
يوسف زاده مصدوم فيكس شد
برخلاف اينكه اعضاى كادر فنى ملوان صحبت از غيبت سعيد يوسف زاده به دليل مصدوميت در بازى ديروز داشتند اين بازيكن از دقيقه اول براى تيمش به ميدان رفت تا همين سبب رد تمام اخبار شنيده شده در اين خصوص باشد.
حاشيه كنار زمين
قرار گرفتن گزارشگر يكى از برنامه هاى تلويزيونى در كناره هاى خط زمين سبب شد تا ماموران نيروى انتظامى حاضر در ورزشگاه خواهان دورى وى از كناره زمين باشند. همين ماجرا سبب كشمكش طرفين شد كه در پايان همه چيز حل شد.
تشويق عابدزاده و حقيقى
مربى دروازه بان ها به همراه سنگربان فيكس پرسپوليس ساعت ۱۴ و ۴۰ دقيقه وارد زمين شدند. با ورود عابدزاده و حقيقى به داخل زمين تماشاگران بشدت به تشويق آنها پرداختند.
شعار عليه ملوان
به محض ورود تيم ملوان به داخل زمين تماشاگران پرسپوليس عليه ميهمان شعار دادند تا به نوعى سبب پايين رفتن روحيه انزلى ها شوند.
اعتراض نيكبخت به پترويچ
پاس پترويچ به توره سبب اعتراض نيكبخت شد. نيكبخت در اين صحنه اعتراض خود را به پترويچ اعلام كرد و به او گفت چرا به من پاس ندادى.
نارضايتى تماشاگران از بادامكى
تماشاگران پرسپوليس بشدت اعتراض خود را به نحوه بازى بادامكى نشان دادند. آنها مدعى بودند كه بادامكى انتظارات لازم را در زمين بازى برآورده نمى كند.
قرمزها حجازى را خواستند
پس از شكست استقلال مقابل سپاهان، هواداران پرسپوليس شعار «ناصر حجازى برگرد به تيمت» را سر دادند تا به اين شكل شادى خود را از بابت باخت رقيب ديرينه ابراز كنند.
بازوبند مشكى
بازيكنان ۲ تيم با بستن بازوبند مشكى به زمين وارد شدند. اين بازوبندها به مناسبت آغاز ماه محرم بود.
اعتراض عابدزاده به وقت اضافه
با اعلام وقت اضافه نيمه اول از سوى كمك داور، احمدرضا عابدزاده به سوى وى رفت و اعتراض خود را نسبت به اين موضوع اعلام كرد. عابدزاده مدعى بود كه داور وقت اضافه كمى را در نظر گرفته است.
چهره ها در VIP
مجيد فرخزادى، رضا شاهرودى، مسعود زارعى، حسين شفيعى و على اكبر استاداسدى از حاضرين در جايگاه VIP بودند كه از نزديك بازى ۲ تيم را تماشا كردند.
2 توپ در داخل زمين
در دقيقه ۶۱ دو توپ در داخل زمين بود كه عليرضا فغانى نسبت به اين مسأله بى اعتنايى كرد تا در اين بين عليرضا محمد وارد ماجرا شود و براى جلوگيرى از مشكل يكى از توپ ها را از زمين بيرون كند.
خوشحالى ملوانى ها
تماشاگران ملوان كه تصور پيش افتادن از پرسپوليس را در ورزشگاه آزادى نداشتند، پس از به ثمر رسيدن اولين گل سر از پا نمى شناختند. آنها از برترى تيمشان مقابل قرمزها خوشحال بودند.
دروازه ملوان در تسخير عكاسان
در نيمه دوم بازى تمام عكاسان حاضر در ورزشگاه پشت دروازه ملوان حضور پيدا كردند تا همين موضوع سبب شود آنها نتوانند ۲ گل به ثمر رسيده ملوان را به خوبى شكار كنند.
پرسپوليسى ها زود رفتند
با به ثمر رسيدن گل دوم ملوان، نيمى از تماشاگران پرسپوليس ورزشگاه آزادى را ترك كردند تا اعتراض خود را به نتيجه صورت گرفته اعلام كنند.
مدير استقلالى نمى خوايم
تماشاگران قرمزدوست بار ديگر اعتراض خود را نسبت به مديريت باشگاه پرسپوليس اعلام كردند. برترى ملوان مقابل تيم ميزبان سبب شد تا آنها شعار «مدير استقلالى نمى خوايم، نمى خوايم» را بلندتر از هميشه سر دهند.
پرسپوليسى ها ملوان را تشويق كردند
تماشاگران پرسپوليس در دقايق پايانى بازى بشدت ملوان را مورد تشويق خود قرار دادند تا اينگونه اعتراض خود را نسبت به نتيجه صورت گرفته اعلام كنند. آنها حتى گل سوم را هم از ملوانى ها طلب كردند.
احمدزاده خوشحال ترين مرد زمين
سرمربى ملوان با به صدا درآمدن سوت پايان بازى بشدت ابراز خوشحالى كرد. محمد احمدزاده آنقدر خوشحال بود كه مى توان گفت او ديروز خوشحال ترين مرد زمين بود.
پرسپوليسى ها ليزر به دست
تماشاگران پرسپوليس با انداختن ليزر روى صورت و چشم سنگربان ملوان در چند نوبت باعث ايجاد مشكل براى غلامعلى زاد شدند. البته اين مسأله از سوى ملوانى ها عنوان شده كه اتفاقاً احمدزاده هم در پايان بازى اعتراض خود را نسبت به بى اعتنايى داور بازى به اين موضوع اعلام كرد.
كاشانى برگرد، پيروانى برو
با شكست پرسپوليس مقابل ملوان تماشاگران حاضر در ورزشگاه خواستار بازگشت مديرعامل سابق به باشگاه شدند. آنها شعار «حبيب كاشانى برگرد به تيمت » را سر دادند كه البته در اين ميان افشين پيروانى هم از شعار هواداران بى بهره نماند. آنها بشدت خواستار جدايى پيروانى از تيم و بازگشت افشين قطبى به پرسپوليس شدند. درگيرى ۲ بازيكن پرسپوليس با هم در جريان بازى ديروز بارها رحمان رضايى و عليرضا محمد با يكديگر درگيرى لفظى داشتند. درگيرى اين ۲ بازيكن درخصوص مسائل تاكتيكى بود.
2 دستگى بين تماشاگران پرسپوليس
اختلافات صورت گرفته در هيأت مديره باشگاه پرسپوليس سبب ۲ دستگى ميان هواداران اين تيم شده است. در جريان بازى ديروز، گروهى به تشويق مصطفوى و عده اى ديگر به حمايت از فرخزادى مى پرداختند.
برخورد احمدزاده با دوربين شبكه ۳
سرمربى ملوان طى برخوردى با تصويربردار شبكه ۳ سيما اعتراض خود را نسبت به قرار گرفتن دوربين اين شبكه به سوى نيمكت ملوان ابراز كرد. احمدزاده از شبكه ۳ سيمايى ها خواست تا از نيمكت تيمش فاصله بگيرند.
صحبت هاى درگوشى عابدزاده با نيكبخت
پيش از آغاز بازى عابدزاده و نيكبخت در گوشه اى از زمين به صحبت با هم مى پرداختند.اينكه عابدزاده در گوش نيكبخت چه مى گفت، ما بى اطلاع هستيم.
استيلى فراخوانده شد
شكست دور از انتظار پرسپوليس مقابل ملوان سبب شد تا هواداران اين تيم حميد استيلى را جهت سرمربيگرى تيم قرمز فراخوانند. آنها با سر دادن شعار «استيلى استيلى» خواستار هدايت تيمشان توسط اين مربى شدند.
اعضاى هيأت مديره نبودند
برخلاف بازى هاى گذشته اعضاى هيأت مديره پرسپوليس در جايگاه حضور نداشتند. جز فرخزادى كسى از هيأت مديره پرسپوليس به استاديوم نيامده بود تا همين موضوع سبب شايعه استعفاى مصطفوى شود.
اعتراض پيروانى به داورى
سرمربى پرسپوليس بشدت اعتراض خود را نسبت به داورى اعلام كرد. افشين پيروانى معتقد بود كه وقت اضافه از سوى داور كم اعلام شده به همين منظور با پايان يافتن نيمه اول بازى، سراغ فغانى و كمك هايش را گرفت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)