پرسپولیس نیوز : آنالیزور تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از حاضرین در تمرین امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس بود.

تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10:30 به مدت یک ساعت در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

* علی کریمی از ساعت 10 صبح به تمرین اختصاصی پرداخت.

* هادی نوروزی که از سوی کادر فنی پرسپولیس از حضور در تمرینات منع شده بود امروز به درفشی‌فر آمد اما کادر فنی اجازه تمرین به وی نداد.

* یحیی گل‌محمدی با تاخیر وارد ورزشگاه درفشی‌فر شد و 20 دقیقه بعد از شروع تمرین به زمین آمد. سرمربی پرسپولیس به علت بیماری دخترش تاخیر داشت.

* مارکو پروویچ، حسین ماهینی، محمدحسین کنعانی و میثم نقی‌زاده در تمرینات گروهی حضور نداشتند و به فیزیوتراپی در کلینیک پرداختند.

* وینگو بگوویچ در حالی که سمتی در تیم بزرگسالان پرسپولیس ندارد، بازهم در تمرین این تیم حاضر شد و نیمی از تمرین را هم از روی سکوها تماشا کرد.

* در تمرین امروز رضا حقیقی در کارهای گروهی و کار با توپ حضور داشت اما کادر پزشکی اجازه نداد این بازیکن در فوتبال درون تیمی شرکت کند.

* حدود 20 هوادار تمرین امروز پرسپولیس را تماشا کردند.

* بعد از حضور یحیی گل‌محمدی در زمین او چند دقیقه‌ای را با بگوویچ به صحبت پرداخت.

* علی کریمی قبل از شروع فوتبال درون تیمی چند دقیقه‌ای شوت به سمت دروازه را تمرین کرد.

* حسین ماهینی و کریم باقری دور زمین دویدند.

* بازیکنان پرسپولیس امروز به گرم کردن، پاسکاری در حرکت، آقاوسط در زمین بزرگ و فوتبال درون تیمی در دو سوم زمین پرداختند. کریم باقری هنگام شروع فوتبال درون تیمی با بازیکنان به تمرین پرداخت.

* علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، عادل کلاه‌کج، روح‌الله سیف‌اللهی و مهرزاد معدنچی پس از پایان تمرین به زدن ضربه آزاد پرداختند.

* پس از پایان تمرین جشن تولد سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس برگزار شد که بازیکنان پرسپولیس سرپرست خود را به بالا و پایین پرت می‌کردند و کیک به صورت وی مالیدند!

شوخی سرخپوشان با شیرینی باعث شد کیکی که تهیه دیده شده بود کاملا از بین برود. در هنگام شوخی بازیکنان با شیرینی، خنده‌های سرپرست پرسپولیس جلب توجه می‌کرد.

* مهرداد خانبان، آنالیزور تیم ملی فوتبال کشورمان در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشت. او در ابتدا از روی سکوهای ورزشگاه تماشاگر تمرین سرخپوشان بود و پس از پایان تمرین به میان مربیان و بازیکنان پرسپولیس آمد.

* بازیکنان و مربیان پرسپولیس پس از پایان تمرین با یک هوادار معلول که به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بود، عکس یادگاری انداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)